וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - באר שבע: "ההתאחדות טיפסה על עץ גבוה"

קלינגר ושחקניו פותחים עונה (שבת, 20:30), במועדון כועסים על ההתאחדות. אבו סלאח וחאמד גנאים לא יפתחו אצל דורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מדהים, אבל בכל שבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות (בכל המסגרות) כבשה המארחת שער אחד.

* שלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים הסתיימו בתוצאה זהה: 0:1 למארחת.

* המשחקים של באר שבע מול סכנין בדוחא תמיד היו צמודים. המאזן במפגשים הללו גם כמעט זהה: חמישה ניצחונות לסכנין, ארבע תוצאות תיקו, ארבעה ניצחונות לבאר שבע.

* הניצחון האחרון של באר שבע בסכנין הושג במאי 2007, לפני יותר מארבע שנים. התוצאה הייתה 1:2 במחזור האחרון של העונה בליגה הלאומית. אוהד קדוסי כבש את השער לסכנין.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

לאחר ההפסד במחזור הפתיחה לראשון לציון (4:2) בקבוצה מקווים להשיג את שלוש הנקודות בבית כדי לצאת עם מצב רוח טוב לפגרת הנבחרת. לצערם של שלומי ודורה ושחקניו המשחק ייערך ללא קהל לאור עונש שספגה הקבוצה. לאור ההפסד לראשון לציון צפוי דורה לבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר חאמד גנאים ועלא אבו סאלח צפויים לשלם את המחיר ולרדת לספסל. עידן ויצמן יפתח במרכז ההגנה לצידו של פיטר אמבמבה ואילו באסם גנאים צפוי להיות מוסט לקישור האחורי. אורי שטרית יערוך הופעת בכורה בהרכב בעמדת המגן השמאלי. הבשורות הטובות יגיעו מכיווני של השוער מוחמד קנדיל שריצה עונש הרחקה לפני כשבוע וישוב לפתוח בין הקורות.

הפועל באר שבע:

"ההתאחדות לכדורגל טיפסה על עץ גבוה וכנראה שכחה לרדת ממנו. מזל שיש אנשים בהפועל באר שבע שמגלים אחריות כלפי התושבים". כך אמרו הבוקר במועדון לקראת המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה בסכנין, שיתקיים בצל דחיית המשחק מול בית"ר ירושלים. בבאר שבע כועסים מאוד בעקבות העובדה שהמשחק הבא מאור להתקיים כנראה ברמת גן, אבל זה כבר עניין אחר. ניר קלינגר ניסה להכין את הקבוצה שלו בתנאים פחות אופטימליים, כשהוא יודע שניצחון במשחק הראשון ייתן דחיפה מוראלית לקראת המשחק באמצע השבוע. אתמול עברה הקבוצה להתאמן ברמת גן ושוכנה במלון באזור. המאמן לא צפוי לערוך שינוי מפתיע בהרכב. ויליאם סוארס הפצוע יפתח כנראה על הספסל. עידו אקסברד, מוטי מלכה וסיראז' נאסר יפתחו בהתקפה.

יעמדו למבחן

בני סכנין: אורי שטרית

אחרי עונה טובה בקרית שמונה, לא מעט ציפו שהמגן המוכשר יחזור לקבוצת נעוריו מכבי תל אביב. אלא שבתום קיץ בו התאמן בנפרד מחבריו בקרית שלום ולא קיבל הזדמנות לחזור לסגל של מוטי איוניר, מצא עצמו שטרית נודד לסכנין. העונה תהיה שנת מבחן עבורו. יכולת טובה והדרך למכבי תהיה סלולה. עונה בינונית? והמגן ייכנס למעגל הלא נגמר של שחקנים שמושאלים לקבוצה אחרת מדי קיץ.

הפועל באר שבע: מוטי מלכה

שני המשחקים האחרונים בגביע הטוטו הוכיחו את מה שהיה ברור כבר במחנה האימונים – מוטי מלכה הופך להיות האס של קלינגר העונה, ונראה שהוא יעבור את התהליך שסיראז' נאסר עשה בעונה שעברה. השערים שכבש בשני המשחקים האחרונים הם רק הסימפטום של מה שעובר על הפועל באר שבע העונה – לא שמות גדולים, חלק קדמי צעיר ומבטיח, אבל עם המון תקוות בשביל הקהל. זה הזמן של מלכה, שהגיע מנצרת עילית, להראות מה הוא יודע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, לירן כהן, אוהדי קדוסי, קוסטדין אזורוב.

הרכב הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי, לואיס טורס, עודד גביש, אבי יחיאל, שמעון הרוש, לאריה קינגסטון, אביתר אילוז, יוסי תורג'מן, סיראז' נאסר, עידו אקסברד, מוטי מלכה.

בני סכנין בוואלה! ספורט
הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully