וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי נתניה: גזל בהרכב מול האקסית?

הדס גרינברג

26.8.2011 / 15:45

קשר הרכש עשוי לפתוח לראשונה מול קבוצת נעוריו (שבת, 19:30). פינאס ההולנדי בסגל האורחת. טרטיאק בספק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעונה החולפת כל אחד משלושת המפגשים בין קרית שמונה למכבי נתניה הניב שערים. המפגש האחרון במסגרת הפליאוף העליון סיפק שישה כאלה עם 3:3 איכותי. סרגיי טרטיאק ועמאשה כבשו צמד כל אחד, חן עזרא ואופיר חמו השלימו.

* עד כה בהיסטוריה בין הקבוצות התקיימו 13 משחקים בכל המסגרות כאשר קרית שמונה מובילה עם ארבעה ניצחונות לעומת שניים של נתניה. שבעה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* סרגיי טרטיאק שלא יפתח מחר בנתניה כבש שלושה שערים לרשת הקריה בעונה החולפת. עמאשה שכבר עזב לטובת מכבי חיפה סיפק גם הוא שלישייה.

* הניצחון האחרון של נתניה על קרית שמונה התרחש במרץ 209 אז גברו היהלומים 1:2. על הקווים של שתי הקבוצות עמדו לותר מתיאוס ואלי כהן. אוראל דגני הוא השחקן היחיד מנתניה שגם אז פתח אז בהרכב.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

הקבוצה קיימה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המפגש. השחקנים יגיעו מעודדים לאחר הניצחון במחזור הראשון על הפועל חיפה (0:1) כאשר במשחק הבית הראשון של העונה מצפים במועדון לראות קהל רב שיגיע לתמוך בקבוצה, לאור מחירי הכרטיסים והמנויים הזולים.

באשר למערך, שוקל בן שמעון שינוי אחד והוא הצבתו של הקשר רביד גזל בהרכב, לראשונה מאז הצטרף לקבוצה, על חשבון אחד החלוצים. שחקני הקבוצה שראו את התבוסה של נתניה לחיפה במחזור הפתיחה לא מקלים ראש ביריבה כאשר אחד מהם אמר: "הם אמנם ספגו רביעייה, אבל במחצית הראשונה ראו שהם קבוצה מצויית ותוססת. לא יהיה פשוט מולם בכלל יש להם הרבה שחקנים מוכשרים".

מכבי נתניה:

אחרי התבוסה למכבי חיפה במחזור הפתיחה (4:1) בנתניה מקווים כבר מחר להרים את הראש עם תוצאה טובה בקרית שמונה. ראובן עטר אמר לשחקניו לקראת המשחק: "לצד הדברים הפחות טובים מול חיפה ראיתי גם דברים טובים, תרימו את הראש ותבואו להילחם ולתת הכל".

סרגיי טרטיאק לא ערך את האימון המסכם עקב רגישות במפשעה ואילו אחמד סבע לא השלים אימון מלא, אך הוא צפוי לפתוח. חן עזרא שסובל ממכה בברך זכר למשחק מול חיפה, יכלל בסגל ואילו פיראס מוגרבי שכבש את השער מול חיפה ימשיך לקבל את הקרדיט. שחקן הרכש הטרי, המגן ההולנדי טובארנו פינאס, יהיה בסגל, אך ספק עם יפתח. עמרי בן הרוש שזומן השבוע לנבחרת צפוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: סאלח חסארמה

בקבוצה כבר תכננו בקיץ לשחרר הבלם בקיץ, אך ברגע האחרון הוא נשאר בסגל. מול החוליה ההתקפית המוכשרת והמהירה של מכבי נתניה ייאלץ חסארמה להוכיח שבלם בגיל 36 יכול להתמודד עם חלוצים בני 20 ושהניסיון יכול לכפר על איטיות.

מכבי נתניה: מריאנו קפוראלה

הבלם הארגנטינאי הציג בתחילת העונה שעברה יכולת מצוינת, אך נחלש במחצית העונה ומאז לא חזר לעצמו. מול חלוציה המוכשרים של קרית שמונה ורגע לפני שעמרי בן הרוש יתפוס את מקומו במרכז ההגנה לאור החתמתו של מגן שמאלי, יצטרך קפוראלה לחזור לעצמו ולהוכיח שהוא לא שכח איך עושים הגנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, יובל אבידור (רביד גזל), ברק בדש, שמעון אבוחצירא.

מכבי נתניה: אלכס מרטינוביץ', אוראל דגני, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, אחמד סבע.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully