וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מי מרגיז את היאנקיז?

26.8.2011 / 10:35

ניו יורק עמדה בפני סוויפ מביך לאוקלנד, אבל הפכה פיגור 7:1 לניצחון ענק 9:22, עם שיא ליגה של שלושה גראנד סלאם

כשמשחקים בברונקס מול ניו יורק יאנקיז, שום דבר לא גמור באף נקודה במשחק. את זה למדה על בשרה אוקלנד אתלטיקס הלילה (בין חמישי לשישי). האייז כבר היו ביתרון 1:7 בדרך לסוויפ סנסציוני על הפסים, אבל אז התעוררו המחבטים הגדולים ונקמו בלי הפסקה. רובינסון קאנו, קרטיס גרנדרסון וראסל מרטין (בהומר השני שלו במשחק) רשמו כל אחד גראנד סלאם בדרך לניצחון ענק 9:22, ובכך הפכו היאנקיז לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שרושמת שלושה גראנד סלאם במשחק אחד. מדהים.

עוד ב-AL: בוסטון לא התרגשה מהעוצמה של טקסס והכניעה אותו בפעם השלישית בסדרה בת ארבעת המשחקים, 0:6. אדריאן גונזאלס הלוהט רשם עוד שני הומרים ובסך הכל חמישה בסדרה. דטרויט הסתייעה בעוד הופעה מצוינת של דאג פיסטר, שעם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים קידם אותה אל הארץ המובטחת עם ניצחון 0:2 בטמפה ביי. בולטימור גברה על מינסוטה 1:6, קנזס סיטי גברה על טורונטו 7:8.

ב-NL, בריאן מק'קאן השלים יום מצוין לתופסים, כשהקדים את ראסל מרטין עם צמד הומרים משלו ב-3:8 של אטלנטה בשיקגו על הקאבס. אריזונה גברה על וושינגטון 1:8 והגדילה את ההפרש מסן פרנסיסקו לשלושה משחקים, לאחר שהג'איינטס הפסידו ליוסטון 3:1. סנט לואיס ניצחה את פיטסבורג 4:8.

המגיש וזוכה הסיי יאנג לשעבר מייק פלאנגן נמצא מת ביום רביעי בביתו במרילנד. חקירת המשטרה קבעה כי הוא ירה בעצמו והתאבד. פלאנגן בן ה-59 זכה בסיי יאנג ב-1979 וסייע לאוריולס לזכות בוורלד סירייס ב-1983. עד לאחרונה הוא שימש כפרשן, ובצוות אמרו כי המתינו לשידור הבא שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully