וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "השגנו חלק מהכסף כדי להשאיר את גל כהן"

25.8.2011 / 14:27

בקבוצה טוענים שקיימת אפשרות שהקפטן יישאר בסופו של דבר בקבוצה. קבראצקליה הגאורגי אמור להגיע בימים הקרובים

האם גל כהן יעבור בימים הקרובים בבקרת התקציבים ויהיה שחקן של הפועל פתח תקוה? על פי ההתפתחויות של השעות האחרונות, ייתכן מאוד שכן. בקבוצה טוענים כי חלק מהכסף שאמור היה לעבור מבני יהודה למועדון עבור השחקן (200 אלף שקל) הושג ולכן קיימת אפשרות שעם תמיכה כלכלית נוספת הקפטן יישאר בפתח תקוה בעונה הנוכחית. בקבוצה מעריכים כי כהן לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה בשבת, אלא רק מהמחזור הבא.

ספונסר הקבוצה גל חצור קישר בין המועדון לבין חברת הבנייה מצלאווי שאמורה לתרום את רוב הכסף ובכך להשאיר את השחקן הוותיק במועדון. גם המאמן גילי לנדאו מעוניין בהשארתו של השחקן והבהיר למפרקים כי עליהם לעשות כל מאמץ כדי שגל כהן יישאר בהפועל פתח תקוה, זאת לאחר שבבני יהודה כבר הבהירו לשחקן שהוא אמור לעבור אליהם.

כזכור, בהפועל פתח תקוה הבטיחו בבקרת התקציבים כי אם יאשרו את תקציבם, הם יתחייבו למכור את גל כהן, כשבהמשך הגיע מפרק הקבוצה עם בני יהודה למכירתו. יש לציין כי בשלב זה כהן לא מקבל במשך חודשיים משכורת מהפועל פתח תקוה ועורך דינו יוסי גייר שוקל לפנות לבוררות.

בעניינים מקצועיים: במועדון אישרו שהחלוץ הגאורגי וחטאנג קבראצקליה אמור להגיע בימים הקרובים למבחנים במועדון. השחקן מגיע באמצעות סוכן השחקנים יוסי שרביט, ובנוסף גם חלוץ המילואים של ברצלונה אלביס אניימה אמור לנחות בתוך מספר ימים למבחנים.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully