וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת: "תמוה שפרננדז בחר שלא לזמן את המגן מספר 1"

25.8.2011 / 13:01

גורם במכבי חיפה הגיב כבר ברביעי על ההחלטה הצפויה לא לזמן את אייל משומר. קינן מבין את אי זימונו: "נורמלי ולגיטימי"

"מוזר ותמוה שהמאמן הלאומי בחר שלא לזמן את המגן מספר 1 בארץ לסגל הנבחרת. לדעתי הוא עושה לו בכוונה. מאז העונה שעברה כשמשומר נפצע ושוחרר מסגל הנבחרת הוא לא קיבל זימון למרות שהוא הוכיח בשנה האחרונה שהוא אחד השחקנים המובילים במכבי חיפה", כך אמר כבר אתמול (רביעי) גורם בכיר במכבי חיפה בתגובה לכך שהמאמן הלאומי לואיס פרננדז לא מתכוון לזמן את השחקן לסגל הנבחרת.

היום כאמור הכריז פרננדז על סגל 25 השחקנים לקראת צמד המשחקים מול יוון וקרואטיה, ומגנה הימני של מכבי חיפה לא נכלל בו. הדברים של אותו גורם מעידים שבחיפה ידעו כבר אתמול שהשחקן לא יזומן לסגל. האירוע עליו מדברים בחיפה קשור לעונה שעברה, כשהשחקן נכלל בסגל הנבחרת לקראת אחד ממשחקי הידידות, אבל הגיע לרמת גן וסיפר לפרננדז שהוא פצוע. המאמן ביקש מהשחקן בדיקת MRI כדי להוכיח כי הוא פצוע, ורופא הנבחרת ד"ר מארק רוסנובסקי קבע כי מדובר בקרע בשריר.

כשבוע לאחר מכן חזר משומר לשחק, מה שכנראה הכעיס מאוד את פרננדז. למרות זאת, במכבי חיפה טוענים כי משומר הוכיח שהוא פצוע באמצעות רופא הנבחרת עצמו שבדק אותו בבית החולים. יש לציין שהתברר היום כי משומר פצוע, אך ההחלטה התקבלה קודם לכן.

דובר הנבחרת גיל לבנוני מסר בתגובה: "אנחנו לא מתעסקים באותם גורמים, אלא מתרכזים בהכנות למשחקים. המאמן הלאומי ואלישע לוי נמצאים ביחסים מעולים ובקשר שוטף, ואף גורם לא יתקע ביניהם טריז. משומר משתייך לסגל הרחב של הנבחרת".

בעניין אחר, שחקן נוסף שלא זומן וגרם לפליאה רבה בקרב שחקני הנבחרת הוא החלוץ טוטו תמוז, שנמצא בכושר מצוין. מי שקיבל את אי זימונו בהבנה הוא דקל קינן, שהודח מהסגל לאחר שבמשחקיה האחרונים של קרדיף הוא לא קיבל דקות משחק, ורק השבוע הוא שותף למשך 120 דקות במשחקה של קרדיף נגד האדרספילד בגביע הליגה. "נורמלי ולגיטימי ששחקן שלא משחק באופן רציף בקבוצה לא יהיה בסגל הנבחרת", צייץ קינן בטוויטר. "אני מאחל הצלחה לחברים שלי ואין לי ספק שנעשה את זה!".

איזה מגן טוב יותר מאייל משומר?

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully