וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חם במזרח, עכשיו גם במערב

25.8.2011 / 10:40

בוסטון הביסה את טקסס 2:13 וסייעה לאיינג'לס לצמק את הפער מהריינג'רס, אחרי 0:8 על הווייט סוקס. קליבלנד מתרסקת

ג'רד וויבר שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Chris Carlson, AP
ג'רד וויבר והאיינג'לס החיו את המאבק במערב/AP, Chris Carlson

ג'רד וויבר ולוס אנג'לס איינג'לס לא יוותרו כל כך מהר על העונה הזו, ברמה הקבוצתית והאישית. וויבר הגיש הלילה (בין רביעי לחמישי) שבעה אינינגים מצוינים, במהלכם סילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט, וקצר ניצחון 15 העונה, שעוזר לו במאבק על הסיי יאנג. ה-ERA שלו עומד על 2.03. המלאכים צימקו את הפער מטקסס ל-2.5 משחקים בלבד, לאחר שהריינג'רס נכנעו ללא תנאי בבית לבוסטון, 13:2. ג'ייקובי אלסבורי, אדריאן גונזאלס וקרל קרופורד חבטו להומרים ברד סוקס.

בוסטון חזרה להוליך בלעדית את בית המזרח, לאחר שהיאנקיז שוב הפסידו במפתיע בבית לאוקלנד, 6:4 בעשרה אינינגים. קוקו קריספ הפגיז שני הומרים, כולל אחד בן שלוש ריצות שניצח את המשחק. בבית המרכז דטרויט הפסידה 3:2 בטמפה ביי, אבל לא נראה שיש לה סיבה לדאגה לאחר ההתפרקות הביתית של קליבלנד ב-9:2 לסיאטל. טורונטו גברה על קנזס סיטי 3:4, בולטימור ניצחה במינסוטה 1:6.

ב-NL, סן פרנסיסקו צירפה את הית' בל, הקלוזר המצוין של סן דייגו, ומיד שאבה עידוד מוראלי בניצחון על הפאדרס 1:2. שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים לטים לינסקאם בניצחון, שלא סייע לג'איינטס להתקרב לאריזונה בעקבות ה-2:4 של הדיאמונדבקס בוושינגטון.

בבית המרכז ממשיכה סנט לואיס ליפול, הפעם עם 9:4 בבית לדודג'רס. מילווקי הפסידה, אמנם, לפיטסבורג 2:0, אבל אין לה ממה לחשוש, כשהיא עדיין מובילה בעשרה משחקים את הבית. סינסינטי חלקה דאבל הדר עם פלורידה - 5:6 למארלינס במשחק הראשון, 2:3 לרדס בשני. ניו יורק מטס ניצחה את פילדלפיה 4:7, אבל אטלנטה החמיצה הזדמנות להתקרב לפיליז כשהפסידה לשיקגו קאבס 3:2. קולורדו ניצחה את יוסטון 6:7.

דייויד אורטיז עם דסטין פדרויה במשחק של בוסטון רד סוקס. Tony Gutierrez, AP
אורטיז, פדרויה והרד סוקס לא נבהלו מהריינג'רס/AP, Tony Gutierrez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully