וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אדרי חתם בקבוצה מהליגה השלישית בגרמניה

24.8.2011 / 16:58

החלוץ הישראלי חתם בקרל זייס יינה. צריך עדיין לקבל אישור עבודה. בקבוצה מקווים שיוכל לשחק כבר בשבת הקרובה

שלומי אדרי, חלוצה לשעבר של הפועל רמת גן, חתם בקארל זייס יינה מהליגה השלישית בגרמניה. אדרי, 29, יצא לפני מספר שבועות למבחנים בקבוצה הגרמנית יחד עם שני שחקנים ישראלים נוספים: ויקי זנזורי מהפועל רעננה ועדי סופר ממכבי הרצליה. האחרון השאיר רושם חיובי, אך בשל קשיים כלכליים נראה שיינה תסתפק רק בצירופו של אדרי.

אדרי שיחק בחצי העונה האחרונה בהפועל רמת גן, אך לא מצא את הרשת. החלוץ, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, רשם עונות יפות בתחילת העשור הקודם במדי מכבי הרצליה והפועל פתח תקוה, אך בשנים האחרונות הקריירה שלו דעכה מאוד והוא הגיע עד אחי נצרת, מ.ס אום אל פאחם ומכבי השקמה/רמת חן.

יינה שיחקה במשך שנים בליגה המזרח גרמנית ואף הגיעה לגמר גביע אירופה למחזיקות גביע ב-1981. אחרי איחוד גרמניה שובצה בבונדסליגה השנייה, אך לא שרדה זמן רב והידרדרה לליגות הנמוכות. ב-2006 הצליחה הקבוצה לחזור לליגה השנייה, אך ירדה שוב כעבור שתי עונות, דווקא בשנה בה הגיעה לחצי גמר הגביע הגרמני, אז הובסה 3:0 על ידי דורטמונד.

אדרי צריך עדיין לקבל אישור עבודה, כמו גם שההתאחדות הגרמנית צריכה לקבל את אישור הפועל רמת גן כי השחקן סיים את חוזהו בקבוצה, אך בגרמניה מקווים להשלים את המעבר עד למשחקה הקרוב בשבת. "בגלל שיום שישי הקרוב לא עובדים בישראל, חלון ההזדמנות קצר עוד יותר", אמר מנכ"ל הקבוצה רוי סטפלפלד. כרגע מדורגת הקבוצה במקום ה-18 בליגה (מתחת לקו האדום) עם ניצחון ותיקו בשישה משחקים.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

דף השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully