וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יגן על ניו יורק ג'איינטס?

תומר ספירשטיין

24.8.2011 / 15:14

מרווין אוסטין ובריאן ווית'רספון נוספו לרשימה המתארכת של טום קאפלין וסיימו את העונה. ביל בליצ'יק נגד חוק ההחזרה החדש

הצרות של ניו יורק ג'איינטס לא נגמרות. לאחר שטרל תומאס נפצע וסיים את העונה 22 שניות למחצית משחק קדם העונה מול שיקגו, מתברר כי הג'י מאן איבדו עוד שני שחקני הגנה, שסבלה מפציעות מרובות גם כך.

מרווין אוסטין, שנבחר בסיבוב השני של הדראפט האחרון, קרע שריר בצידו השמאלי של החזה, ואילו בריאן ווית'רספון אובחן עם קרע בסחוס בברכו השמאלית. שני השחקנים ייאלצו לעבור ניתוח שישבית אותם לעונה הקרובה.

"דו"ח הפציעות זה לא משהו שאני ממש שמח לגביו היום", אמר קאפלין, יום לאחר שהתברר כי תומאס, ברוס ג'ונסון ופרינס אמוקמרה סיימו את העונה במהלך המשחק. כרגע, לג'איינטס יש רק חמישה קורנרים בריאים בסגל, כשנותרו עוד שבועיים לפתיחת העונה.

ביל בליצ'יק, מאמן ניו אינגלנד פטריוטס, לא מאמין בנקודות לאחר טאצ'דאון ובבעיטות הקיק-אוף. "מבחינה פילוסופית, מהלכים שהם לא-מהלכים אינם צריכים להיות במשחק", אמר בראיון שהעניק לתחנת רדיו מקומית.

"אני לא חושב שזה טוב למשחק. נקודות אקסטרה, כשהסיכויים הם באזור ה-99 אחוזי הצלחה, זה לא מהלך. בוא נזיז את הכדור לאזור קו ה-15 יארדים, 20 יארדים ולא נעשה את זה בטוח. תן להם לבעוט את זה", בהמשך הביע המאמן את דעתו על בעיטות הקיק-אוף, אותן הזיזה הליגה השנה, "אותו דבר עם החזרות הקיק-אוף. אם אתה פשוט מתכוון לשים את הכדור על ה-20, שים את הכדור על ה-20".

ספורט אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully