וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אדריאן, אדריאן

24.8.2011 / 11:14

שני הומרים של אדריאן גונזאלס הקנו לבוסטון ניצחון 5:11 בטקסס. הרד סוקס השתוו ליאנקיז, שהפסידו לאוקלנד 6:5

אדריאן גונזאלס שחקן בוסטון רד סוקס. LM Otero, AP
איפה היית כל הקיץ? גונזאלס/AP, LM Otero

אדריאן גונזאלס לא ממש הצטיין מאז האולסטאר. שחקן הבסיס הראשון של בוסטון ממשיך לחבוט באחוזים גבוהים, אבל איבד לא מעט כוח. הלילה (בין שלישי לרביעי) בטקסס חזר אליו הפאוור, כשהוא ירה לשני הומרים בניצחון הרד סוקס 5:11 על הריינג'רס. ג'ון לאקי הגיש שישה אינינגים ושני שליש וזכה, כרגיל, בניצחון לאחר הופעה בינונית שבה הרשה ארבע ריצות. הרד סוקס השוו את מאזנם ב-AL מזרח לזה של ניו יורק יאנקיז, שהפסידו בבית 6:5 לאוקלנד. שתי הקבוצות נראות כבר די בטוחות בפלייאוף.

בבית המרכז ממשיכה דטרויט בשעיטה שלה, כש-1:2 בטמפה ביי עזר לה להגדיל מקליבלנד את הפער לשישה משחקים. האינדיאנס חלקו דאבל הדר עם סיאטל כשניצחו במשחק הראשון 5:7 והפסידו בשני 12:7. בולטימור ניצחה את מינסוטה 1:8 ולוס אנג'לס איינג'לס גברה על שיקגו וייט סוקס 4:5, כדי לצמק ל-3.5 משחקים את הפער מטקסס. קנזס סיטי עברה את טורונטו 4:6.

ב-NL, ואנס וורלי ופילדלפיה ניצחו את ניו יורק מטס 4:9 וממשיכים להוביל על אטלנטה ב-6.5 משחקים, לאחר שהברייבס גברו על שיקגו קאבס 4:5. אריזונה עשתה טרייד על שחקן הבסיס השני קלי ג'ונסון, אותו שלחה לטורונטו תמורת ארון היל וג'ון מקדונלד. לאחר מכן, איאן קנדי הגיש שבעה אינינגים מצוינים בוושינגטון ועם שמונה סטרייקאאוטים השבית את הנשיונלס 0:2. הדיאמונדבקס הגדילו את יתרונם על סן פרנסיסקו לשני משחקים, לאחר שהג'איינטס הפסידו בבית 7:5 לסן דייגו.

בבית המרכז, מילווקי יכולה לקרר את השמפניות. הברוורס ניצחו בפיטסבורג 4:11 ויתרונם על סנט לואיס, שחטפה בראש 13:2 מלוס אנג'לס דודג'רס, עומד על עשרה משחקים. סינסינטי ניצחה בפלורידה 6:8, אבל גם היא רחוקה שנות אור ממילווקי - 13.5 משחקים.

קייסי מגאהי שחקן מילווקי ברוורס. Keith Sarcocic, AP
קייסי מגאהי ומילווקי לא ממש מתרגשים ופשוט ממשיכים לנצח/AP, Keith Sarcocic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully