וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש-בית"ר ירושלים: מתחילים לשחק, מקווים לקהל

22.8.2011 / 20:22

המשחק הדחוי יתקיים בווסרמיל (ד', 19:30, ספ' 1), קלינגר: "תמיד קשה במשחק ראשון". חשש מנוכחות דלילה ביציעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות הספיקו להיפגש העונה במסגרת גביע הטוטו. במשחק שנערך בווסרמיל ניצחה באר שבע 0:3 משערים של לאריה קינגסטון, סיראז' נאסר ומוטי מלכה.

* בפעם האחרונה שמאמן ערך בכורה על הקווים במדי בית"ר ירושלים היה זה רוני לוי בעונה שעברה והוא עשה זאת עם ניצחון 1:2. איפה? נכון, בווסרמיל נגד הפועל באר שבע. את השערים לבית"ר כבשו כריסטיאן גונזאלס ועידן טל, שיחד עם לוי כבר מזמן לא נמצאים בבית"ר ובליגת העל.

* בפעם האחרונה שעידו אקסברד אירח את בית"ר ירושלים היה זה בעונה שעברה במדי הפועל פתח תקוה באיצטדיון רמת גן. אקסברד כבש את שער הניצחון של פ"ת (0:1). מאמנה של פתח תקוה באותו המשחק היה לא אחר מאשר יובל נעים.

* הפעם האחרונה בה לאריה קינגסטון אירח את בית"ר ירושלים הייתה כאשר הוא שיחק בהפועל תל אביב, וזה קרה בעונת 2003/4 בבלומפילד, כשהאדומים ניצחו 1:4. את השער לבית"ר ירושלים כבש חייל שהצליח ברגע האחרון לקבל שחרור מהטירונות העונה לשם שלומי ארבייטמן מבישול של ילד צעיר אחר בשם מאור מליקסון.

* בית"ר ירושלים לא ניצחה שלוש שנים במחזור פתיחת העונה. בעונה שעברה הגיעה בית"ר ירושלים עם הרבה ציפיות, אך חטפה תבוסה 4:1 במכבי נתניה שסימלה למעשה את כל העונה הכושלת שעברה עליה לאחר מכן. עמית בן שושן התכבד בשער היתרון של בית"ר באותו המשחק.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

הפועל באר שבע עברה שבוע הזוי בכל הקשור לכדורגל. זה התחיל עם ההסלמה בדרום, נמשך במותו של מאמן השוערים של מחלקת הנוער יוסי שושן ונמשך בהחלטה לקיים את המשחק. במועדון קיימת ביקורת קשה על ההחלטה וצופים קרחות גדולים ביציעים, אך החל מהבוקר מנסים להתרכז אך ורק במשחק. מאמן הקבוצה ניר קלינגר הגיב על אירועי הימים האחרונים: "אנחנו לא מתעסקים במה שהיינו רוצים, אבל אני אתעסק רק בעניינים מקצועיים ואני חושב שזה מה שנכון לעשות. אני מניח ומאמין שהמחויבות צריכה לבוא מהשחקנים, עברנו דברים לא קלים. אני חושב שאנחנו יכולים להביא את הערך המוסף וזה לשחק עם המון מחויבות לקהל".

על היריבה אמר המאמן: "אין לי רצון יותר מדי לדבר על בית"ר. אני משתדל לדבר על הקבוצה שלנו. ראינו אותם ואני גם מכיר פחות או יותר את הדרך בה יובל נעים מדריך את הקבוצות שלו לשחק. אנחנו בסך הכל בכושר טוב. במשחק ליגה ראשון תמיד קשה, תמיד יש הרבה לחץ בשני הצדדים ואני מקווה שנשתחרר ראשונים".

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ירושלים השלימו רק היום בבוקר באופן סופי עם כך שהמשחק אכן ייערך ברביעי והמאמן יובל נעים ביקש מהשחקנים לשים את הכל בצד כדי להתרכז אך ורק במשחק. נעים מביא איתו שיטה חדשה אליה עדיין השחקנים מנסים להתרגל עם קשר אחורי אחד (בשלב זה דן אייבינדר) ושני קשרים 50:50 מצידיו (קובי מויאל ושי חדד). בשלב זה ישנו חשש מסוים בקרב השחקנים כי צורת המשחק הזאת תפקיר את האגפים אך נעים מרגיע אותם ומסביר להם שהשיטה אמורה להביא אותם לשחק כמה שיותר קרוב ולשלוט במשחק.

אוהדים רבים של בית"ר תכננו להגיע בשבת האחרונה למשחק פתיחת העונה בווסרמיל, אך דחיית המשחק לאמצע השבוע יחד עם המצב בדרום מלחיצים לא מעט אנשים ולכן צפויים להגיע לא יותר מ-1,000 אוהדים לדרום. בכל מקרה, האוהדים מבטיחים עידוד ותמיכה בשחקנים לכל אורך 90 הדקות בדיוק כפי שעשו במפגש גביע הטוטו הקודם.

יעמדו למבחן

עידו אקסברד: הפועל באר שבע

בית"ר ירושלים תשחק צפוף ותחכה מאחור עם הרבה שחקנים. מי שיצטרך לפתוח את הגנת היריבה ולשחרר שחקנים לאגפים זה חלוץ הרכש שהגיע מהפועל פתח תקוה. באר שבע שמה חלק נכבד מתקציב הרכש על החלוץ וברביעי הוא יצטרך להתחיל ולפרוע שטרות.

מתן בראשי: בית"ר ירושלים

המחסור בבלמים והכסף שלא קיים כרגע נותנים לבראשי הזדמנות בלתי רגילה לקבל דקות משחק משמעותיות העונה. בהזדמנויות שקיבל עד עתה הוכיח כי הוא ראוי לכך וברביעי זאת תהיה הזדמנות רשמית עבורו להוכיח זאת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי, לואיס טורס, עודד גביש (אבי יחיאל), וויליאם סוארס, שמעון הרוש, אביתר אילוז, לאריה קינגסטון, יוסי תורג'מן, מוטי מלכה, סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מתן בראשי, אבי ריקן, קובי מויאל, שי חדד, דן איינבינדר, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully