וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן סמדג'ה: "ההפסדים נבעו מחוסר ניסיון, אנחנו מרוצים"

ארנון בן דרור, פריז

23.8.2011 / 16:25

מאמן נבחרת ישראל בג'ודו מסכם את הופעותיהם של גולן פולק וטומי ארשנסקי, שהפסידו בסיבוב השלישי באליפות העולם

לא הרבה ציפיות היו למשלחת הישראלית בג'ודו מהיום הראשון של אליפות העולם שנפתחה היום (שלישי) בפריז-ברסי שבצרפת. שלושת המתחרים הישראלים שנכנסו למעגל התחרויות סיימו את דרכם, כאשר שניים מהם נעצרו בסיבוב השלישי. גולן פולק, שמתחרה במשקל של עד 66 קילוגרם, דילג על הסיבוב הראשון ולאחר מכן עבר את סוגוי אוריארטה הספרדי, אך הפסיד באיפון למיקלוש אונגברי עשר שניות לסיום הקרב.

מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה התייחס להופעתו של פולק, ואמר: "המטרה שלנו היא קודם כל להתנסות באליפות עולם ראשונה, אבל גם לנסות לנצח כל יריב שבא ממול. גולן הוא בסך הכל בן 19 וחצי, וברור שהוא בחור מוכשר מאוד, כשלראייה הניצחון שלו בסיבוב הקודם על ספורטאי יוצא דופן, אחד החזקים בעולם עם סיכוי למדליה באליפות הזאת".

פולק עצמו אמר: "ההפסד הזה מאכזב אותי, הוא הצליח לתפוס אותי בקרקע, שזה המקום הכי חזק שלו. הייתי צריך לקום יותר מהר, אבל לא עשיתי את זה והפסדתי את הקרב. בסך הכל אני מאוכזב. אני מנסה לנצח בכל קרב".

טומי ארשנסקי, שמתחרה במשקל של עד 60 קילוגרם. התחרה בקרב הראשון שלו מול אמאדו זאקארי מניז'ר, וניצח עם יוקו ואיפון תוך 3:18 דקות מתחילת הקרב. יריבו הבא היה ג'ין וון קים מדרום קוריאה, כשהקרב היה מאוזן עד 15 שניות לסיום, אז ספג הישראלי אזהרה, דבר שנתן לקוריאני את הניצחון. "בסך הכל הייתה הופעה טובה של טומי", סיכם סמדג'ה. "הוא עבד מעולה בקרב הראשון שלו וניצח. בסיבוב הבא הוא קיבל עונש גבולי 15 שניות לסיום. בדרך כלל לא מענישים במצב כזה".

סמדג'ה סיכם גם את היום הראשון, ואמר: "בגדול, עבור שניהם המטרה הייתה לנצח קרב או שניים באליפות העולם הראשונה שלהם, וזו הייתה הופעה מוצלחת שלהם. כשאני רואה שהם מסיימים חמש דקות של קרב עם רוח לחימה עד הסוף, זה נותן לי חומר מסוים לעבוד עם הספורטאים האלה. עם כל מה שקרה באיגוד השנה, זה לא היה פשוט, אבל התכוננו בצורה הכי טובה שיכולנו. אני קצת מאוכזב כי כשאתה מגיע כל כך קרוב ומפסיד בגלל חוסר ניסיון, זה מאכזב, אבל אני גם מרוצה".

גולן פולק וטומי ארשנסקי הודחו בסיבוב השלישי

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully