וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הכנה אחרון לנבחרת הכדורסל הפאראולימפית

אברהם תשובה

23.8.2011 / 7:01

לפני שתארח את אליפות אירופה, תטוס נבחרת הכדורסל הפאראולימפית לטורניר הכנה ברומא מול איטליה, שבדיה וטורקיה

רגע לפני אליפות אירופה בכדורסל, תצא בסוף השבוע הקרוב נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים לטורניר הכנה אחרון ברומא, ביחד עם הנבחרת המארחת ואלופת אירופה הנוכחית, סגניתה (טורקיה) ונבחרת שבדיה החזקה.

"זהו ניסוי כלים אחרון עם הסגל הסופי של הנבחרת", טוען המאמן אריק פינטו, "המורכבת משחקנים ותיקים ומנוסים מהטובים באירופה לצד הצעירים". הצוות המקצועי, לצד פינטו, כולל עוזר מאמן, מאמן כושר ופסיכולוג ספורט, והנבחרת אף מסתייעת ביחידה לספורט הישגי פאראולימפי.

באליפות אירופה, שתתקיים בארץ בתאריכים 8-17 בספטמבר, תשתתפנה 12 נבחרות אשר תתמודדנה על חמישה כרטיסים לאולימפיאדת לונדון, ובמשחק הפתיחה תפגוש נבחרת ישראל את נבחרת שוויץ באולם הספורט בגן נר (19:45, שידור ישיר בערוץ הספורט).

"העובדה שהאליפות מתקיימת בארץ היא תעודת כבוד לנו", מוסיף פינטו, "המשימה היא קשה מאוד שכן מתוך 12 הנבחרות ישנן 10 ברמה גבוהה מאוד, ואני צופה אליפות מרתקת. יחד עם זאת אני מאמין שבסיוע הקהל הביתי והבחורים המוכשרים נפגין את יכולתנו הגבוהה ונשיג את הכרטיס ללונדון".

בבית הישראלי (ב'), פרט לשוויץ, תשחקנה גם איטליה, אנגליה, טורקיה ובלגיה, ובבית א' תשחקנה גרמניה, צרפת, ספרד, שבדיה, הולנד ופולין.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully