וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוגברה האבטחה סביב מכבי חיפה

הקבוצה יצאה לאימון בליווי ניידות. אלישע לוי ערך אסיפת וידאו מיוחדת על ואנדן בורה ואנגקונגקה. סארי פלאח חולה אך ישחק

הערב: מכבי חיפה בגומלין הגורלי מול גנק (21:45, ערוץ 2 ו-5HD)

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, ערך היום (שלישי) אסיפה מיוחדת לקראת משחק הגומלין מול גנק הערב בפלייאוף על ההעפלה לשלב הבתים בליגת האלופות, בה התמקד בשחקנים שלא שיחקו במשחק הראשון. מדובר בשחקני ההגנה אנתוני ואנדן בורה ואנלה אנגקונגקה ובחלוץ מרווין אוגונג'ימי, שאולי יהיה בסגל. המאמן הקרין קלטת של אחד ממשחקיה האחרונים של הקבוצה הבלגית ואמר לשחקנים: "חשוב לי שתכירו גם את השחקנים שלא שיחקו. צריך לדעת כל פרט עליהם".

סארי פלאח החולה צפוי לפתח במרכז ההגנה למרות שהוא סובל מחום גבוה.

כזכור, באסיפה אתמול התמקד אלישע לוי בבעיטות החופשיות של הקשר ההונגרי דניאל טושר ואמר לשחקנים: "ראיתי את גנק בליגה והם בתקופה לא טובה. הכי חשוב זה שנשחק את הכדורגל שלנו, למסור כדורים לרגל וכשצריך לפנות שטחים". אירוע משעשע נרשם אתמול במהלך האסיפה, כשאלישע לוי ביקש מאייל משומר וסיידו יאיא לעמוד כחומה מול שאר השחקנים כדי לשים דגש מסוים במצב של בעיטות חופשיות. משום מה, יאיא נעמד מאחורי משומר. אלישע לוי שהבחין בכך קרא לעברו: "זה בסדר, אתה לא אשם. זה משומר שעומד לפניך". האסיפה לוותה באווירה חיובית מאוד ובמועדון מרוצים מאוד מההשתלבות של יאיא, שלאחרונה מקבל קרדיט גדול מלוי באימונים.

הקבוצה יצאה הבוקר לאימון שחרור במגרש האימונים הסמוך לגנק. האבטחה סביב הקבוצה תוגברה, כשהמנכ"ל איתמר צ'יזיק פיקח מקרוב אחר הנעשה סביב הקבוצה. שתי ניידות ושוטרים חמושים ליוו את הקבוצה. מאוחר יותר תחזור יאכלו השחקנים ארוחת צהריים במלון ולאחר מנוחה קצרה יסעו לכיוון האיצטדיון, שם יערכו את ההכנות האחרונות לקראת המשחק.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully