וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן שושן יפתח לבד בחוד מול באר שבע

23.8.2011 / 11:43

מאמן הקבוצה יובל נעים תירגל הרכב לקראת המשחק, והתייחס לנושא הביטחוני: "מדינת ישראל זה לא תוכנית כבקשתך"

בבית"ר ירושלים הופתעו הבוקר (שלישי) מההחלטה לקיים בכל זאת את המשחק נגד הפועל באר שבע באיצטדיון וסרמיל כבר מחר, אבל השתדלו להתרכז אך ורק בכדורגל. מאמן הקבוצה יובל נעים אמר היום: "אנחנו צריכים להתכונן כאילו בוודאות יש משחק, ללא קשר למה שקורה. אנחנו לא מחליטים כלום בנושא. ברגע שהחליטו בשבילינו, כל העניינים מסביב מתבטלים ומתרכזים במשחק. דיברנו מספיק על הנושא הזה, עכשיו צריך לבוא ולתת את המקסימום על המגרש. נכון, לא עשינו הכנות אידיאליות לקראת המשחק כי לא ידענו מתי הוא יהיה, אבל במדינת ישראל זה לא תכנית כבקשתך".

נעים תירגל היום את ההרכב הצפוי לפתוח מחר בבאר שבע. מתן בראשי צפוי לפתוח לצד תומר בן יוסף במרכז ההגנה כשאלי דסה ואבי ריקן באגפים. קובי מויאל, דן איינבינדר ושי חדד יאיישו את הקישור האחורי כשלפניהם ישחקו סטיבן כהן ואבירם ברוכיאן כשעמית בן שושן ישחק לבד בחוד. לנעים צפוי מחר ספסל המורכב משחקנים צעירים בלבד כמו ברק משה, עדן נחמני וצחי אליחן והוא יצטרך למצוא פתרונות גם לעובדה כי הקבוצה תשחק שני משחקים בארבעה ימים כולל זה בשבת נגד הפועל עכו באיצטדיון רמת גן. נעים התייחס לתחושותיו לקראת המשחק: "אני כרגע לא מרגיש את ההתרגשות של 'משחק ראשון כמאמן בית"ר', אבל אני מאמין שלפני המשחק זה יקרה ויעבור בשריקת הפתיחה".

בנוגע לרכש, איציק קורנפיין עדיין צריך לגייס כחצי מיליון ש"ח עבור חוזיהם של אופיר עמרם ולירון דיאמנט שטרם עברו בבקרה, על מנת שיוכל להחתים בלם זר או כל רכש אחר. יחד עם זאת, בנוגע לכל השמות שהוצעו לאחרונה לנעים כמו גיא דיין ותומר סוויסה אמרו בבית"ר כי "את הלקח למדנו שנה שעברה ולא יגיעו לכאן שחקנים אלמוניים או כאלה שלא יכולים לשדרג, על חשבון שחקני בית. אין פה הרבה כסף וכל מה שיגויס ישתמשו בו בתבונה לשחקנים שיכולים לעזור באמת". בקבוצה עדיין מאמינים שעד תום פגרת הנבחרת תוכל הקבוצה להתחזק בחלוץ זול, ישראלי או זר, כאשר כרגע ממתינים למכבי חיפה שאולי תשחרר את אחד מחלוציה. בימים הקרובים צפוי נעים לקבל החלטה לגבי הנבחן הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully