וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אין עוד מלבדו

23.8.2011 / 11:20

ג'סטין ורלאנדר, האס של דטרויט טייגרס, ניצח בפעם ה-19. בוסטון שוב הפסידה. פילדלפיה כבר עם 82 ניצחונות

כמו בכל יום שני, גם הלילה קיבלנו מחזור מקוצר ב- MLB. זה לא הפריע לג'סטין ורלאנדר, האס של דטרויט טייגרס, לקצור את ניצחונו ה-19 העונה, הכי הרבה בליגה, בניצחון 2:5 על טמפה ביי. המגיש הנהדר טיגן 8 חובטים, בשבעה אינינגים של עבודה והוא מועמד ודאי לסיי יאנג.

עוד ב- AL: בוסטון ממשיכה להתעייף. הרד סוקס לא ניצלו את יום המנוחה של ניו יורק יאנקיז והפסידו 4:0 לטקסס ריינג'רס. הם בפיגור של משחק אחד מהאינקיז, בעוד שהריינג'רס פתחו פער של 4.5 משחקים מלוס אנג'לס והם בדרכם לפלייאוף. סי. ג'יי וילסון עם הניצחון לטקסס. סיאטל עברה את קליבלנד, 2:3 ובולטמור גברה על מינסוטה, 1:4.

ב- NL: פילדפיה לא עוצרת והלילה הפיליז השיגו ניצחון מספר 82, בעזרת 0:10 על המטס. קליף לי עם 7 סטרייקאאוטס בשבעה אינינגים, השיג ניצחון אישי מספר 14 העונה. מילווקי, שהייתה רותחת בשבועות האחרונים, חלקה דאבל הדר עם פיטסבורג. הברוורס ניצחו 1:8 במשחק הראשון והפסידו 2:9 בשני. הומראן בן שלוש ריצות ממחבטו של ג'ייסון וורת', נתן לוושינגטון 1:4 על אריזונה הדועכת. ג'איר ג'ארג'נס חזר לעצמו והגיש לניצחון 0:3 של אטלנטה על שיקגו קאבס.

סט. לואיס הובילה באינינג התשיעי על הדודג'רס, אבל פרננדו סאלאס שבר שמירה והפסיד 1:2. שש ריצות באינינג הראשון העניקו לקולורדו ניצחון 9:5 על יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully