וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-11 של המחזור: השחקנים הבולטים של מחזור הפתיחה בליגת העל

23.8.2011 / 11:17

אסי בלדוט מרגיש בבית, תמוז קורע רשתות ומעל כולם, כמובן, ויאם עמאשה עם רביעייה מזהירה. אופיר סער עם הנבחרים

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
איזה שחקן. עמאשה חוגג בנתניה/ברני ארדוב

שוער והגנה

שוער: רן קדוש. לפני שנתיים הוא שימח את אוהדי הפועל חיפה בגדול, כאשר במדי בני יהודה מנע ממכבי חיפה אליפות במחזור האחרון. בשבת קבוצתו הפסידה לקרית שמונה, אך אלמלא השוער הצעיר היא הייתה יורדת מובסת מהמגרש

מגן ימני: נאעל חוטבה. במשחק הליגה הראשון שלו בבלומפילד, על חשבון עמרי קנדה ובמעין דרבי אחרי שנים בהפועל פתח תקוה, הוא שיחק עם הרבה ביטחון, הצטרף להתקפה מתי שרק רצה והיה שותף אמיתי בדומיננטיות של הפועל תל אביב ביום שני.

בלם: ניסו קפילוטו. קפילוטו מתחיל מסורת של כיבוש שער במשחק הראשון בקבוצה אליה הוא עובר. בעונה שעברה זה קרה במשחקו הראשון במדי מ.ס אשדוד והשנה במדי עכו. מעבר לכך, עשה עבודה מצויינת ונכנס יפה מאוד לנעליים הגדולות שהשאיר איציק כהן.

בלם: גל ספיר. אמנם הגנת הפועל ראשון לציון עדיין צריכה לעבוד על תיאום ולא בכל יום תוכל להרשות לעצמה לספוג שני שערים, אך הבלם המקומי הביא אתו הרבה שקט, דחף את הקבוצה קדימה והיה חלק משמעותי בלחץ אותו הפעילה על סכנין. לקינוח, הוא גם נגח לקורה כדור שאותו המשיך משיץ' לשער השלישי.

מגן שמאלי: טאלב טואטחה. המגן הצעיר של מכבי חיפה ספג הרבה מאוד ביקורות בתחילת הקיץ והיה על סף חוסר תפקוד מהלחץ מהיציע. הוא מתחיל להתאושש מהתקופה הקשה ובשבת בנתניה חזר להראות כמה דומיננטי הוא יכול להיות, לפחות בכל הקשור למשחק ההתקפה בשלב זה

שחקני הפועל ראשון לציון גל ספיר (ימין) עם אלביס משיץ'. קובי אליהו
יש על מי לסמוך בראשל"צ. גל ספיר/קובי אליהו

קישור

קשר אחורי: משה מישאלוב. אחרי חודשיים של המתנה לבית"ר ירושלים קיבל מישאלוב את המושכות בעכו עם בקשה שיבוא וינהיג. מישאלוב לקח פיקוד על מרכז השדה, היה דומיננטי וראשון לכדורים ואף התכבד בשער הראשון לרשת בני יהודה.

קשר אחורי: רועי גורדנה. גוטמן לא התלהב ממנו והוא נשלח לסטאז' אצל יובל נעים בהפועל פתח תקוה. גורדנה חזר מחושל. אתמול הוא היה אגרסיבי, חד, מדוייק וייצר מצבים עבור הקבוצה. בייבי חדש של קשטן?

קשר קדמי: אדריאן רוצ'ט. זה כבר הפך לשגרה. בעונה שעברה רוצ'ט היה ב-11 של העונה כמעט בכל מדור והעונה הוא ממשיך לשמור על יציבות. הדומיננטיות באמצע, התנועה, הנעת הכדור והמשחק החכם הופכים אותו לשחקן המשמעותי ביותר בקישור של קרית שמונה.

קשר קדמי: אסי בלדוט. אחרי הגלות בהפועל חיפה חזר בלדוט העונה ללבוש כתום, גם אם לא את זה שגדל עליו בשכונה אלא את האורנג' של ראשון לציון, שם הוא פרח מול בני סכנין, כבש צמד ועוד שער חוקי שנפסל והיה שותף ליצירת מספר מצבים נוספים. כשניסן יחזקאל דיבר על נסיון בליגת העל, הוא דיבר על בלדוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
אין שום חדש, הוא כרגיל מוביל את קריית שמונה לניצחונות. רוצ'ט/ברני ארדוב

התקפה

חלוץ: טוטו תמוז. 21 שערים בעונה שעברה עם ממוצע של קרוב לשער למשחק היו כנראה שיא אישי שתמוז מתכוון לשבור השנה. הגנת פתח תקוה התמקדה בו, מה שלא הפריע לו לכבוש שער ולהיות מוכשל לפנדל, איתו השלים צמד בקלות מדהימה. השאלה שנשאלת היא מתי יעבור למדור השגרירים - בינואר או בתום העונה?

חלוץ: ויאם עמאשה. כוכב המחזור והכוכב הגדול של מכבי חיפה בפתיחת העונה הנוכחית. עמאשה כבש שלושה שערים נגד בוראץ', שער של חלוץ גדול נגד גנק וכמה ימים לאחר מכן, כשמרבית ההרכב הראשון נח, הוא מתפנה להגיע לקופסה ולכבוש רביעיה נדירה של חלוץ גדול.

שחקני הפועל תל אביב טוטו תמוז, עומר דמארי. ברני ארדוב
מישהו זוכר את אקרנאס? לא טוטו תמוז, זה בטוח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully