וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "הליגה הבלגית טובה מהישראלית"

החלוץ שקפץ לאימון מכבי חיפה לקראת גנק (21:45, ע'2 ו-5 HD) יודע שהוא נמצא במקום טוב יותר ומבקש "להפסיק לזלזל"

מערכת וואלה!

צילום: איציק יצחקי, שליחנו לגנק
עריכת וידאו: יותם בן דוד

הרבה לחץ נרשם אתמול (שני) באימון מכבי חיפה בקריסטל ארינה, האיצטדיון הביתי של גנק, לקראת משחק הגומלין בין השתיים במסגרת פלייאוף ליגת האלופות (21:45, ערוץ 2 וספורט 5 HD). אלא שבין כל הלחץ הזה, הסתובב אדם אחד שלא נראה היה בלחץ, והביט על השחקנים בירוק במבט מלא ערגה וגעגוע. קוראים לו שלומי ארבייטמן. שחקנה של גנט הבלגית הגיע לבקר את חבריו לשעבר לקבוצה, ועל הדרך סיפר על התחושות ועל הסיכויים של הירוקים לדעתו לעלות לשלב הבתים.

"שיחקתי פה עם גנק ויש פה אווירה מדהימה", אמר ארבייטמן. "התוצאה מאוד נזילה אבל כולם אומרים שחיפה פייבוריטית". אגב ההשוואה בין חיפה וגנק, התייחס החלוץ להשוואה הבלתי נמנעת בין שתי הליגות: "הליגה הבלגית טובה מזו הישראלית, והייתי רוצה שבארץ יפסיקו לזלזל בה וייתנו לה כבוד".

כשנשאל כיצד הוא מרגיש לצפות מן הצד בקבוצתו לשעבר, אמר השחקן: "אין ספק שזה עושה משהו. הייתי שייך לקבוצה ששיחקה בליגת האלופות וזה תמיד יעשה לי משהו, לראות קבוצה ששיחקת בה עוברת לליגת האלופות. ברור שתמיד אני אתגעגע, ואם אני אחזור אני אחזור למכבי חיפה כי זה הבית שלי. אני מאחל להם מכל הלב שיצליחו, ולאיפה שהם יגיעו אפשר להגיד שיש לי חלק קטן מזה, אבל יש געגועים, אין ספק".

על ההזדמנות של חיפה להעפיל לשלב הבא אמר ארבייטמן: "מגיע לכל שחקן ושחקן- לאלישע, ליעקב שחר, לכולם. אני מדבר עם אלישע כל שבוע, והוא הכין אותם נהדר מול מאריבור, מול נתניה ושבוע שעבר, אז הוא לא צריך את העזרה שלי. הוא עושה עבודה נפלאה ורואים את זה כולם. אני מעריך שגם מחר יראו את מכבי חיפה שכולם רוצים לראות".

גם אלישע לוי הודה: "התוצאה נזילה"

השחקנים משוכנעים: "אין סיבה שלא נעלה"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully