וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אדיוס, אמיגוס

22.8.2011 / 11:09

דטרויט טאטאה את קליבלנד עם ניצחון 7:8 והגדילה את הפער ל-4.5 משחקים. א-רוד חזר, היאנקיז ניצחו במינסוטה 0:3

אלכס אבילה שחקן דטרויט טייגרס חוגג עם אוסטין ג'קסון. Duane Burleson, AP
אוסטין ג'קסון ואלכס אבילה מדטרויט כבר לא רואים את קליבלנד מקרוב/AP, Duane Burleson

יתרון של 0:7 כמעט לא הספיק אמש (ראשון) לדטרויט טייגרס מול קליבלנד אינדיאנס, אבל הנמרים הצליחו לנצח 7:8 בשיניים, ואגב כך טאטאו את השבט והגדילו את הפער בראש ה-AL מרכז ל-4.5 משחקים. שיקגו וייט סוקס, שהביסה את טקסס 0:10, נמצאת בעמדת עקיפה מקליבלנד והיא רחוקה ממנה חצי משחק וחמישה מהטייגרס.

במזרח, עסקים כרגיל, כשלאחר ההפסדים בשבת שבו ניו יורק יאנקיז ובוסטון לנצח. היאנקיז, מאחורי איבן נובה המצוין, עם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, גברו על מינסוטה 0:3. קרטיס גרנדרסון חבט להומראן ה-35 שלו העונה ועשה זאת בצורה מיוחדת - הומר בתוך הפארק. מארק טשיירה הוסיף את ה-34 העונה, אלכס רודריגז שב לשחק ולא הצליח לרשום חבטה.

לוס אנג'לס איינג'לס האריכה את חוזהו של המגיש המצוין ג'רד וויבר, ואמש ג'רום וויליאמס עשה את העבודה על הגבעה עם שבעה ושישה כדי לנצח את בולטימור 1:7. המלאכים צימקו את הפער מטקסס לארבעה משחקים. טמפה ביי גברה על סיאטל 7:8 וחוזה באוטיסטה רשם הומראן מספר 36 העונה ב-0:1 של טורונטו על אוקלנד.

ב-NL, סנט לואיס ניצחה את שיקגו קאבס 2:6, אבל ממשיכה לראות הרחק מאחור את הגב של מילווקי, שגברה באותה תוצאה על המטס. לברוורס יתרון של 8.5 משחקים. בבית המזרח החמיצה פילדלפיה הזדמנות לגבור על וושינגטון, שמטה יתרון באינינג התשיעי והפסידה 5:4 בעשירי. אטלנטה גברה על אריזונה 0:1 והיא רחוקה כעת 6.5 משחקים מהפיליז.

בבית המערב, סן פרנסיסקו ניצחה ביוסטון 4:6, והצליחה, סופסוף, לצמצם מעט את הפער מאריזונה, שעומד כעת על משחק וחצי. סינסינטי גברה בפיטסבורג על הפייראטס 4:5, סן דייגו עברה את פלורידה 3:4 וקולורדו הכניעה את לוס אנג'לס דודג'רס 3:5.

קרטיס גרנדרסון שחקן ניו יורק יאנקיז. Jim Mone, AP
תנו כבוד לקרטיס גרנדרסון, המניה הבטוחה של היאנקיז/AP, Jim Mone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully