וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "ברור שלא נאכזב את יעקב שחר"

21.8.2011 / 15:27

מכבי חיפה המריאה לבלגיה, הקשר לא חושב על הדחה: "כולם ראו שאנחנו יכולים לעבור". על עמאשה: "שחקן גדול, יתרום המון"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לאחר הניצחון המשכנע 1:4 על מכבי נתניה במחזור הראשון בליגת העל, המריאה היום (ראשון) מכבי חיפה לאחד המשחקים הגורליים שלה בשנים האחרונות, נגד גנק הבלגית, במסגרת גומלין הפלייאוף של ליגת האלופות, לאחר הניצחון 1:2 במשחק הראשון.

בחיפה כאבו את הפציעה וההיעדרות הצפויה של הבלם יוריצה בוליאט, שנגפע בכתפו במשחק בקופסא, אולם החמיאו לחלוץ ויאם עמאשה, שחגג רביעייה במחזור הפתיחה.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"עדיין לא יודע באיזה מערך נשחק". אייל גולסה/קובי אליהו

גולסה: "בטוח שהמשחק הזה יהיה שונה מהמשחק הראשון"

לפני ההמראה התראיין קשר הקבוצה אייל גולסה, שקיבל מנוחה מהמשחק מול נתניה. "אנחנו באים בכל הכול למשחק הזה", אמר גולסה. "אני עדיין לא יודע באיזה מערך נשחק, אבל זה לא משנה, אנחנו צריכים לתת הכול ולסיים את זה.

"אנחנו בכלל לא חושבים על אפשרות שלא נעלה לשלב הבתים", הוסיף גולסה. "כולם ראו שאנחנו יכולים לעשות זאת, אנחנו באים אך ורק לעבור את המשחק. ברור שלא נאכזב את יעקב שחר".

גולסה הוסיף על הקבוצה: "אין ספק שכל משחק אנחנו מרגישים יותר טוב ומתחברים. במשחק הזה יהיה הרבה יותר אוויר לשחקנים, אני מאמין שיהיה בסדר. אני בטוח שהמשחק הזה יהיה שונה לגמרי מהראשון. שחקנים מרכזיים חזרו בגנק, אבל לא אכפת לנו מהם, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ונעבור את זה".

הקשר הצעיר התייחס גם לעצמו, ואמר: "אני מרגיש טוב מאוד. אלישע לוי נתן לכמה שחקנים לנוח, וכרגע יש לנו סגל רחב מאוד שעושה את העבודה. עכשיו אנחנו רק חושבים על גנק".

גולסה נשאל לגבי התצוגה הגדולה של עמאשה אמש, ואמר עליו: "הוא לא הפתיע אותי בכלל. הוא שחקן גדול ובאמת כיף לשחק איתו, הוא עוד יתרום הרבה בעונה הזו למכבי חיפה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully