וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תאומים זהים

21.8.2011 / 11:42

היאנקיז נכנעו למינסוטה טווינס 9:4, בוסטון הפסידה באותה תוצאה בקנזס סיטי. עוד ניצחון לדטרויט על קליבלנד

טים וייקפילד עם מרקו סקוטארו במשחק של בוסטון רד סוקס. Orlin Wagner, AP
עד האינינג השישי דווקא הלך טוב לטים וייקפילד ובוסטון, ואז באה הנפילה/AP, Orlin Wagner

מצב ההגשה בבוסטון רד סוקס לא ממש טוב. הגרביים יכלו לעלות הלילה (בין שבת לראשון) למקום הראשון ב-AL מזרח כשאיי ג'יי בארנט וניו יורק יאנקיז נקלעו לפיגור גדול במינסוטה בדרך להפסד 9:4, בעוד הם עצמם הובילו 1:4 בקנזס סיטי. אלא שאז הגיע אינינג שישי עם שמונה ריצות של הרויאלס, ששמרו על היתרון וניצחו גם הם 4:9. הפסים עדיין מובילים בראש בית המזרח בהפרש של חצי משחק.

בבית המרכז, ברנדון אינג' חבט להומראן ודאג פיסטר רשם שבעה אינינגים עם שבעה סטרייקאאוטים, דטרויט הביסה את קליבלנד 1:10 והגדילה את הפער ביניהן ל-3.5 משחקים. אוקלנד ניצחה את טורונטו 1:5, לוס אנג'לס איינג'לס עברה ב-12 אינינגים את בולטימור 8:9 עם שלוש ריצות על קווין גרג החלש. ג'רמי הליקסון המצוין רשם שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים ב-0:8 של טמפה ביי על סיאטל. שיקגו וייט סוקס עברה את טקסס 2:3.

ב-NL, רוי אוסוולט הגיש שמונה אינינגים וסילק תשעה חובטים בסטרייקאאוט, פילדלפיה שייטה לניצחון 0:5 על וושינגטון. אטלנטה עשתה את שלה כדי לשמור על פער 7.5 המשחקים מהפיליז עם ניצחון 1:8 על אריזונה, שאיבדה לא מעט גבוה בשבוע הקשה שעבר עליה. עם זאת, סן פרנסיסקו לא מצליחה לצבור כוח והפסידה גם הלילה, 7:5 ביוסטון.

במרכז, פרנסיסקו רודריגז ממילווקי התעמת עם חבריו לשעבר מניו יורק מטס, שרשמו עליו שלוש ריצות ונראו בדרך לניצחון. אלא שאז הגיע פרינס פילדר והשווה ל-9:9 באינינג התשיעי, בדרך לניצחון דרמטי 9:11 של הברוורס, שהובילו כבר 1:7 לפני ששמטו את היתרון ל-7:9 של המטס. למילווקי יתרון 8.5 משחקים על סנט לואיס, שנכנעה למאט גארזה ושיקגו קאבס 0:3. סן דייגו הלמה בפלורידה כהוגן עם 1:14, קולורדו גברה על לוס אנג'לס דודג'רס 6:7, פיטסבורג עברה את סינסינטי 3:5.

ברנדון אינג' עם ג'וני פראלטה במשחק של דטרויט טייגרס מול מינסוטה טווינס. Duane Burleson, AP
אינג', פראלטה ודטרויט חזק על הסוס/AP, Duane Burleson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully