וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מישאלוב: "לקפילוטו ולי יש עוד הרבה מה לתת לעכו"

הדס גרינברג

21.8.2011 / 10:30

שני האקסים של מכבי ת"א כבשו ב-0:2 על בני יהודה. הבלם/קשר הוסיף: "זה לא מובן מאליו". ניקולה סימיץ' עשוי לעזוב

בהפועל עכו אמנם חששו ממחזור הפתיחה וציינו כי הם עדיין לא מוכנים לגמרי לתחילת העונה, אך אתמול (שבת) הם שמו את החששות בצד ולקחו 3 נקודות ראשונות בליגה עם 0:2 מרשים על בני יהודה. מי שלא יכלו לבקש פתיחה טובה יותר הם צמד שחקני הרכש החדשים, משה מישאלוב וניסו קפילוטו, שהיו אחראים על צמד השערים.

מישאלוב, שכבש את שער הבכורה בהופעת הבכורה בעכו, אמר לוואלה! ספורט: "זה כיף גדול לכבוש במחזור הפתיחה ולעזור לקבוצה שרק הגעתי אליה לא מזמן. אני שמח שניסו ואני כבשנו במחזור הראשון של הליגה, שנינו באנו ונתנו את התפוקה, אבל זו רק ההתחלה ויש לנו עוד הרבה לתת במהלך העונה". באשר למשחק הוסיף הבלם/קשר: "היה משחק טוב שלנו, לנצח את בני יהודה שבאה בכושר טוב זה לא מובן מאליו. אבל אנחנו צריכים עוד להתחבר. אנחנו שמחים מאוד על שלוש הנקודות וזה מה שהכי חשוב. מעבר לנקודות, ניקח מהמשחק הזה גם את הנחישות והלחימה שהשחקנים הפגינו".

לעומת מישאלוב וקפילוטו, הרכש שיצא אתמול מאוכזב מעט הוא המגן אלירן דנין שספג כרטיס אדום וייעדר מהמחזור הבא במשחק החוץ מול האקסית המיתולוגית בית"ר ירושלים. רועי לוי צפוי להחליפו בהרכב, כשרן קוז'וך יוסט לעמדת המגן השמאלי ולוי יתפקד כמגן ימני. ניקולה סימיץ' שמאכזב את הצוות המקצועי ביכולתו, קיבל אמש חמש דקות בלבד ונראה כי הוא עושה את דרכו מחוץ לקבוצה. שגיב כהן שריצה עונש הרחקה, ישוב לסגל ויעמוד לראשותו של אלי כהן במחזור הקרוב.


הפועל עכו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully