וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לא, לא תתפוס אותי

20.8.2011 / 13:28

דטרויט הרגיעה את קליבלנד המתקרבת כשניצחה 1:4 והגדילה את הפער ב-AL מרכז. פוטר ה-GM של הקאבס ג'ים הנדרי

עוד עונה גרועה הספיקה לבעלי שיקגו קאבס, ואמש (שישי) פוטר ה-GM של הקבוצה ג'ים הנדרי. הפרידה נקבעה כבר ב-22 ביולי, אולם הנדרי רצה להישאר לפחות עד שיחלוף מועד הטריידים ב-31 ביולי, והלילה יצאה ההודעה הרשמית. הנדרי היה בעל תפקיד בקבוצה מ-1994, ב-2002 מונה ל-GM ושנה אחת לאחר מכן הביא את הקאבס ל-NLCS, שם הפסידו לפלורידה בתקרית סטיב בארטמן המפורסמת. הקאבס צפויים לסיים את העונה במאזן שלילי.

ב-AL מרכז, דטרויט ניצחה את קליבלנד 1:4 עם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של מקס שרצר, והגדילה את הפער מהאינדיאנס ל-2.5 משחקים. בבית המזרח שמרה ניו יורק יאנקיז על פער חצי משחק מבוסטון, כששני הומרים של ראסל מרטין סייעו לה לגבור שוב על מינסוטה החלשה 1:8. שבעה אינינגים ושני שליש טובים לפיל יוז. בוסטון גברה בקנזס סיטי על הרויאלס 1:7, הומר בן שלוש ריצות לג'רוד סלטלמאקיה.

טקסס גברה בשיקגו על הווייט סוקס 4:7 ושמרה על יתרון ששת המשחקים מלוס אנג'לס איינג'לס, שעברה את בולטימור 3:8. שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים של ריץ' הארדן עזרו לאוקלנד לגבור על טורונטו 0:2.

ריאן מדסון מפילדלפיה עבר ערב לא נעים, כשנכנס לשמור וספג שש ריצות, ארבע מהן ממחבטו של ריאן צימרמן, שירה לגראנד סלאם לזכות וושינגטון. בסך הכל רשמו הנשיונאלס שש ריצות באינינג התשיעי וניצחו 4:8. אטלנטה ניצחה את אריזונה 2:4 וצימקה את הפער ב-NL מזרח ל-7.5 משחקים. הקאבס גברו על סנט לואיס 4:5 וסן דייגו עברה את פלורידה 3:4.

הפסדם של הקרדינלס סייע למילווקי להגדיל חזרה את יתרונה בבית המרכז לשבעה משחקים וחצי, לאחר שגברה בניו יורק על המטס 1:6. סינסינטי נעצה עוד מסמר בארון של פיטסבורג כשכופפה אותה עם 8:11, יוסטון השביתה את סן פרנסיסקו 0:6 ולוס אנג'לס דודג'רס לא התקשתה ב-2:8 בדנבר על קולורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully