וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: ניסיון לפשרה עם גל כהן, חלוץ אנגלי הוצע

19.8.2011 / 16:45

לאחר שעסקת רומולו התפוצצה, אוניימה וטורה יגיעו להיבחן. מרק רדשואו שגדל במנצ'סטר יונייטד, עשוי להגיע למבחנים

לאחר שעסקת רומולו התפוצצה אמש (חמישי), בהפועל פתח תקוה מתכוונים לזמן בימים הקרובים למבחנים את שחקנה של ברצלונה B, אלביס אוניימה, ואת החלוץ הסנגלי דמבה טורה.

המאמן גילי לנדאו קיבל אישור להחתים רק אחד מהם, וכפי שפורסם במהלך השבוע המפרק לא מאשר כרגע החתמת שני חלוצים. בסביבתו של לנדאו מקווים שהמפרק יוכל להחתים שני שחקני התקפה, ובתוך כך הוצע החלוץ האנגלי מרק רדשואו (26) שהשתייך בעבר למחלקת הנוער של מועדון הפאר האנגלי מנצ'סטר יונייטד ושיחק בשנים האחרונות בדאלאס מליגת ה-MLS, באתניקוס הקפריסאית ובפראם מאיסלנד הוצע לקבוצה. במועדון עשויים להוציא ויזה לחלוץ ואם זה יקרה הוא יגיע למבחנים.

בנושא הבלם גל כהן, אין כל שינוי מאז הודיע המפרק ליאור דגן כי לא ייכלל בסגל למשחק מול מכבי תל אביב שייערך באצטדיון רמת גן ביום ראשון. ייתכן ובתחילת השבוע תיערך פגישה כדי לבוא לעמק השווה בעניין הבלם, כשהוא יוותר על סכום מינורי ויישאר בקבוצה. אם הצדדים לא יגיעו לפשרה עד יום ראשון והשחקן יעבור לבני יהודה או לא ייכלל בסגל, פביאן סטולר עשוי לשחק כבלם ושן יתפקד בקישור האחורי לצד ג'ונתן אסוס. גם יניב לוזון וגיא צרפתי יפתחו בקישור. בינתיים, מחלוקות עם השוער אוסטין אג'ידה מונעות כרגע את העברתו בבקרת התקציבים.

ציון דלל הודיע לחברי עמותת האוהדים כי עליהם לרכוש מנוי בדרכים המקובלות, ולא כפי שהובטח להם בכנס למען העברת זכויות הניהול לאוהדים. הסיבה: הקבוצה נמצאת תחת פירוק וכל עוד לא נקנתה על ידי האוהדים הם יצטרכו לרכוש מנוי באמצעות המועדון.


הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully