וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה: הרגשה של דז'ה וו

שתי הקבוצות נפגשות שוב אחרי גביע הטוטו בשבוע שעבר. החיפאים רוצים להרגיע את שירזי, הצפוניים רוצים לנצח שוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*בשלוש העונות האחרונות הפועל חיפה פתחה את הליגה עם ניצחון.

*בעונה שעברה שני המועדונים נפגשו בפעם הראשונה בליגת העל. המשחקים הסתיימו בשני נצחונות חוץ, והניבו ביחד תשעה שערים

* ארבע מתוך תשעת השערים שנכבשו במשחקים על ידי הפועל חיפה היו שייכים לעדן בן בסט, אסי בלדוט וניקולה גרוביישיץ' שעזבו את האדומים מהכרמל. וויאם עמאשה ואורי שטרית הוסיפו עוד שלושה מתוך התשעה ואף הם עזבו את קרית שמונה.

*מלבד שני המפגשים בליגת העל הקבוצות נפגשו עוד תשע פעמים בליגה הלאומית, ובסך הכל חיפה הכניעה רק פעם אחת את קרית שמונה בקרית אליעזר במפגש הראשון בין השתיים בעונת 02/03.

*קרית שמונה פגשה את הפועל חיפה עד היום 18 פעמים מתוכם הקבוצה של רן בן שמעון מובילה במאזן עם 8 ניצחונות לעומת 4 של האדומים מחיפה. 6 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

לאחר הנזיפה הקשה שקיבלו השחקנים מהמאמן ניצן שירזי ביום שני, נראה כי הם מתכוונים לעלות מחר (שבת) עם המון נחישות. שירזי הסתפק לפני המשחק באסיפה טקטית בלבד, ביקש משחקניו לחזור לעמדות המוצא שלהם ולהיזהר מההתקפה המסוכנת של קרית שמונה. רן אבוקרט צפוי לעלות בעמדת המגן הימני, אחרי שאלירן ג'ורג' לא עבר בבקרת התקציבים, ואת שי רביבו, שאתמול ערך לראשונה אימון קל לראשונה מזה שבוע. יחליף רועי שוקרני הצעיר. שירזי מתלבט בחלק הקדמי בין החלוץ הזר סטפן דנקוביץ' למשה ביטון, וכרגע לדנקוביץ' שעבר אתמול בבקרת התקציבים ישנה עדיפות.

על אף הניסיון הרב שיש לו, הקפטן הותיק אייל טרטצקי עדיין מתרגש לקראת פתיחת הליגה: "גם בגילי עדיין מתרגשים. אני בטוח שמחר כולם יראו הפועל חיפה אחרת מזו שהיתה בגביע הטוטו מול קרית שמונה. זה משחק ביתי ועם הקהל שלנו, וזה יהיה שונה לגמרי". הקפטן התייחס לאסיפה הקשה שערך שירזי ביום שני ולמשברים שפוקדים בשנתיים האחרונות את הקבוצה לאחר פתיחת ליגה טובה: "טוב שזה היה לפני תחילת העונה ולא במהלכה, אני חושב שכל השחקנים הפנימו את המסר ונשנה את הגישה. לפתוח את הליגה בצורה טובה זה תמיד טוב ואני מקווה שזה יהיה גם מחר. מעבר לכך, אני יודע שבשנתיים האחרונות היו לנו משברים במהלך העונה, אבל בסופו של דבר השגנו את המטרה שלנו בעונה שעברה, הגענו לפלייאוף האמצעי והיינו קרובים מאוד לפלייאוף העליון. אני מאמין שהעונה נעשה עוד התקדמות לעומת שעברה - רוב הסגל נשאר ושחקנים צעירים קיבלו יותר ניסיון בליגת העל והגיעו שחקנים מצוינים ואני מאוד מאמין בקבוצה הזו".

עירוני קרית שמונה:

אחרי הניצחון על הפועל חיפה לפני שבוע במסגרת גביע הטוטו, מקווים בקרית שמונה להשיג ניצחון נוסף על היריבה מהכרמל. בקבוצה יודעים שמצפה להם מפגש קשה יותר וחלוץ הקבוצה ברק בדש אף אמר לקראת המשחק "קשה לנצח את אותה קבוצה פעמיים בשבוע אבל אני מאמין שיהיה בסדר ושיכינו אותנו למשחק כמו שצריך. אני מאמין שגם הפעם נרצה יותר מהם ושהיכולת הטובה שלנו תבוא את זה לידי ביטוי במשחק". באימון המסכם, לא תרגל המאמן בן שמעון הרכב אך הוא צפוי להמשיך לתת את הקרדיט ל-11 שניצחו במשחק האחרון. רוטציית השוערים מהשנה החולפת תמשיך גם העונה כאשר נכון לעכשיו, דני עמוס מקבל עדיפות על איתמר ניצן, ויפתח מחר מאחורי חוליית ההגנה שתאויש על ידי הבלמים סאלח חסארמה ואיתן טיבי, והמגנים אלעד גבאי והרכש הטרי דושאן מטוביץ ממנו מרוצים מאוד עד כה. אדריאן רוצ'ט, בו תולים בקבוצה ציפיות כמנהיג עתידי, יהיה הבאנקר של בן שמעון העונה ואילו יובל אבידור שחזר לקבוצה הקיץ אחרי בת שנתיים במכבי תל אביב, יעשה את הסיפתח המחודש דווקא מול הקבוצה בה גדל.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: אושרי רואש

לאף אחד אין ספק שהפועל חיפה עונה בעיקר תלויה ביכולת של ערן לוי, אך עם זאת לא פחות ביכולת של רואש שאחרי עזיבתו של סביטי ליפנייה את הקבוצה, אמור הבלם הצעיר להיות המנהיג בהגנה האדומה. מחר יעשה רואש את טבילת האש הראשונה שלו בליגה עם הבן זוג החדש בהגנה, ליאור ז'אן, ואם רואש ינהיג את החלק האחורי של חיפה כמו שכולם מצפים ממנו גם מחר, הפועל חיפה ככל הנראה תפתח הליגה ברגל ימין.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס

השוער דני עמוס ראה בעונה החולפת יותר ספסל מאשר הרכב, אך מחר הוא צפוי לפתוח בין הקורות. את העדיפות על איתמר ניצן הוא מקבל בעיקר כשחקן בית לעומת ניצן שהצטרף בקיץ, ועמוס צריך צריך לקחת את ההזדמנות בשתי הידיים ולנסות להוכיח שהקרדיט שניתן לו מוצדק. שמירה על שער ריק במחזור הראשון של הליגה תהיה התחלה טובה לכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: רן קדוש, רן אבוקרט, אושרי רואש, ליאור ז'אן, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רועי שוקרני, חנן ממן, ערן לוי, אמיר אבוניל, סטפן דנקוביץ'.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, דושאן מטוביץ, סאלח חסארמה, איתן טיבי, אלעד גבאי, בראין חרסיסיץ', ווילאן נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully