וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: דניאל פרנקל כשלה במוקדמות

19.8.2011 / 14:00

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה לא הצליחה לעבור גובה של 1.80, הנמוך בהרבה משיאה. "אפיק לקחים לקראת אליפות העולם"

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, דניאל פרנקל, כשלה היום (שישי) במוקדמות תחרות הקפיצה לגובה לנשים באוניברסיאדה המתקיימת בשנז'ן שבסין. פרנקל, שמתכוננת לאליפות העולם שתיפתח בסוף החודש בדרום קוריאה, הייתה רחוקה משיאה הישראלי העומד על 1.94 מטר. תוצאה נמוכה בהרבה, 1.80, הייתה מספיקה לה כדי להבטיח את מקומה בגמר, אלא שפרנקל כשלה שלוש פעמים בניסיון לעבור את הגובה הזה. בסופו של דבר, היא עברה גובה של 1.75 מטר בניסיון השלישי בלבד וסיימה את חלקה בתחרות בשלב מוקדם מהצפוי.

פרנקל שנראתה מאוכזבת מאוד בסיום, אמרה בשיחת טלפון לאחר התחרות: "לצערי יש גם ימים כאלו. דווקא בחימום עברתי 1.80 ללא קושי. לא ברור לי מה קרה בתחרות עצמה, אבל זה מעיד ששום דבר לא בטוח בספורט. אפיק לקחים ואגיע מפוקסת ומחודדת לאליפות העולם בקוריאה".

היום הסתיימו תחרויות השחיה באוניברסיאדה, כשנבחרת השליחים של ישראל למשחה ה-4X100 מעורב סיימה במקום ה-13 בזמן של 3:44:56 דקות. הרביעייה כללה את גיא ברנע (גב), אמרי גניאל (חזה), נמרוד חייט (פרפר) ואלון מנדל (חתירה). קרן זיבנר סיימה במקום ה-26 במוקדמות משחה ה-50 חתירה לנשים אחרי שקבעה זמן של 26:89 שניות.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully