וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מכבי חיפה: קטן, ימפולסקי ועזריאל בהרכב

אלישע לוי ערך מהפכה כדי לאפשר מנוחה לקראת גנק. גם שראנוב תורגל. עטר הראה קטעים מהקלאסיקו. עזרא לספסל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המאזן של מכבי נתניה מול אלישע לוי הוא די נדיר: בשמונת המשחקים מולה הוא הפסיד ארבע פעמים. שלוש פעמים רשמה חיפה ניצחון ורק פעם אחת הקבוצות סיימו בתיקו. חיפה ניצחה פעם אחת בלבד בארבעת משחקים האחרונים את נתניה.

* מדהים, אבל יניב קטן לא הבקיע בנתניה בליגה מאז אפריל 2002. כמה הוא הבקיע באותו משחק? שלושער! (2:6 לירוקים בסיום).

* מאז ינואר 2003, רק משחק אחד בין הקבוצות הסתיים ללא שערים: זה קרה באפריל 2007.

* אחמד סבע כבש בשלושת המשחקים האחרונים בין מכבי חיפה למכבי נתניה במסגרת הליגה וגביע המדינה.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אחרי פתיחת עונה צולעת במסגרת משחקי גביע הטוטו, במכבי נתניה יודעים שהקבוצה עדיין לא מזכירה את זו התוססת מהעונה החולפת. למרות זאת, בנתניה לא חוששים מהאלופה כאשר אחמד סבע שיפתח בחוד ההתקפה אמר השבוע: "אנחנו באים במטרה לנצח". ראובן עטר שכבר ריגל במהלך השבוע אחר הירוקים כשהגיע לראות את המשחק מול גנק, הראה לשחקניו באימון המסכם קטעי וידאו מהקלאסיקו האחרון בין ריאל מדריד לברצלונה ואמר לשחקניו: "שימו לב ללחץ שעושה ריאל על הכדור. אני מצפה שתעשו לחץ ללא הפסקה על חיפה".

בהרכב האחרון שתורגל הוציא עטר את חן עזרא מה-11 ונתן לפיראס מוגרבי את חולצת ההרכב. מעבר לכך, לא צפויים שינויים כאשר אלכס מרטינוביץ' שהגיע הקיץ יפתח בין הקורות. במרכז ההגנה יפתחו ליאוניד קרופניק ומריאנו קפוראלה ובאגפים אוראל דגני ועמרי בן הרוש. בן בנימין שהצטרף אף הוא הקיץ יפתח בקישור לצידו של קובי דג'אני וניר נחום שהצטיינו בעונה החולפת.

מכבי חיפה:

במכבי חיפה מייחסים חשיבות רבה למשחק, שיהווה הכנה אחרונה למשחק הגומלין מול גנק בבלגיה בשלישי, שיכריע האם הקבוצה תעלה לליגת האלופות. הקשר אייל גולסה יזכה למנוחה ומי שיחליף אותו הוא יניב קטן, שישוב לפעילות לאחר תקופה ארוכה. גולסה ערך אימון קל ובהתאם לכך לא שותף בתרגול. גם ניר דוידוביץ', ולדימיר דבאלישווילי ועידן ורד לא צפויים להיות בסגל למשחק. בחיפה מייחסים חשיבות רבה לקפטן, שעשוי לעזור במשחק החשוב מול גנק. יוריצה בוליאט יפתח במרכז ההגנה לצדו של איציק כהן. סארי פלאח ימתין על הספסל. המאמן תרגל גם את דלה ימפולסקי וחן עזריאל בכנפיים כשוויאם עמאשה אמור לפתוח בחוד. לוי החליט לבטל את האסיפה לקראת המשחק ויערוך אותה רק מחר. המאמן שוחח עם שחקני ההתקפה באימון ואמר להם: "אני מבקש סבלנות, תהיה רוטציה. אני חושב להביא עוד שחקן אחד ולא אשחרר יותר שחקנים".

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: אלכס מרטינוביץ'

עד כה מציינים בנתניה כי השוער הצרפתי שהגיע מהכח עמידר רמת גן הוא סימן שאלה גדול. לפיכך, דווקא מחר במשחק פתיחת עונה מול מכבי חיפה בקופסה ייבחן מרטינוביץ מול החוליה הקדמית האימתנית של הירוקים. יכולת טובה שלו מול האלופה תוכיח שיש חיים בין הקורות אחרי קרלוס אריאס.

מכבי חיפה: יניב קטן

החשיבות של יניב קטן בנתניה היא פחותה בהשוואה לשאלה הגדולה – מה הוא מסוגל לתרום מול גנק? במכבי חיפה מבינים שהחשיבות של קטן במשחק הקרוב היא עצומה ללא קשר ליכולת המקצועית שלו. הניסיון והזמן כבר הוכיחו שהנוכחות של הקפטן מספיקה כדי לעלות לשלב הבא. כשקטן על המגרש הוא נמדד, לטוב ולרע, לפי התוצאות שמשיגה הקבוצה שלו. משחק טוב שלו בנתניה, ושחר יכול להתחיל לחלום על אולד טראפורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אלכס מרטינוביץ', אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה, עמרי בן הרוש, בן בנימין, קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא (פיראס מוגרבי), מוחמד כליבאת, אחמד סבע.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, איציק כהן, יוריצה בוליאט, טאלב טוואטחה, תמיר כהן, סיידו יאיא, דלה ימפולסקי, חן עזריאל, יניב קטן, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully