וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בדיחת קרשאו

19.8.2011 / 11:02

קלייטון קרשאו המצוין עשה צחוק ממילווקי הלוהטת והרגיע אותה עם 1:5 של הדודג'רס. ניצחונות חוץ לבוסטון והיאנקיז

את קלייטון קרשאו לא ממש מעניינת הדהירה של מילווקי ברוורס. האס של לוס אנג'לס דודג'רס רשם הלילה (בין חמישי לשישי) את ניצחונו ה-15 העונה, כשסילק בסטרייקאאוט שישה חובטים במהלך שמונה אינינגים, וקבוצתו ניצחה 1:5. הברוורס חיפשו להשלים מאזן מושלם בשבוע ביתי עם שבעה ניצחונות, קרשאו המצוין קלקל להם את החגיגה.

ג'ון מייברי ג'וניור חבט להומר ב-1:4 של פילדלפיה על אריזונה, הפיליז ממשיכים לדהור ב-NL מזרח. אטלנטה דאגה לכך שסן פרנסיסקו לא תצמק את הפער מהדיאמונדבקס, לאחר שמייק מיינור וכנופיית הבולפן המשובחת אריק או'פלהרטי, ג'וני ונטרס וקרייג קימברל השתיקו את הג'איינטס 0:1 והנחילו הפסד לטים לינסקאם. וושינגטון עברה את סינסינטי 1:3, סן דייגו ניצחה בתוצאה זהה את פלורידה.

ב-AL, בוסטון התאוששה מההפסד בסדרה הביתית לטמפה ביי וניצחה בקנזס סיטי 3:4. על הניצחון העיבה ההודעה שקווין יוקיליס הולך לבילוי של 15 יום לפחות ברשימת הפצועים. סי.סי. סבאת'יה, שדעך לאחרונה, התאושש ועם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים רשם ניצחון מספר 17 העונה ב-4:8 של ניו יורק יאנקיז במינסוטה. הומר מספר 33 למארק טשיירה.

קליבלנד ממשיכה להתקרב לדטרויט, ו-2:4 על שיקגו וייט סוקס צימק את הפער ביניהן למשחק וחצי. הומר של מארק טרומבו מהאיינג'לס בתחתית האינינג התשיעי העניק ללוס אנג'לס ניצחון 1:2 על טקסס ומנע סוויפ של הריינג'רס. טורונטו לא התקשתה להכניע את אוקלנד 0:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully