וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עובדיה: "עם חיזוק נכון, בית"ר תהיה בחלק העליון"

18.8.2011 / 15:35

המאמן סיכם על עזיבתו ונפרד עם הרבה אופטימיות. בקבוצה החמיאו: "הוא עוד יחזור". הקשר אופיר עמרם חתם לעונה אחת

עוזרו של דוד אמסלם בבית"ר ירושלים, איציק עובדיה, סיכם היום עם איציק קורנפיין על הסכם פיצוי של מספר חודשים וסיים את דרכו בצורה מכובדת במועדון, כפי שאמר שיעשה מלכתחילה. עובדיה, שרק בקשתו של דוד אמסלם השאירה אותו מספר ימים נוספים במועדון, דווקא נשמע אופטימי לגבי סגל השחקנים שיש לבית"ר: "בסך הכל אני מאוד מאמין בחומר שיש בבית"ר. יש שחקנים מוכשרים כמו מויאל, ריקן, חדד ואיינבינדר שעשו קפיצה ברמה המקצועית והמנטאלית יחד עם מספר ותיקים כמו ברוכיאן, בן שושן והניסיון הגדול של תומר בן יוסף וכמובן אריאל הרוש, שהוא שוער מצוין עם עתיד גדול. בסך הכל, הסגל הזה הוא צעיר מדי וחייב חיזוק של שחקנים מנוסים ושניים שלושה טובים כאלה ירימו את כל הקבוצה למעלה. עם חיזוק נכון, בית"ר יכולה להגיע לחצי העליון של הטבלה".

בבית"ר העריכו מאוד את עבודתו של עובדיה וגורם במועדון אמר עליו: "הוא מאמן לכל דבר ועניין והרגישו את זה כשהוא היה כאן. יש לו הרבה כדורגל וזמנו להצליח יגיע. אולי הוא עוד יחזור לבית"ר מהדלת הראשית".

מי שהצטרף היום לסגל הקבוצה באופן רשמי הוא הקשר אופיר עמרם (25) שחתם לעונה אחת במועדון. השחקן גדל בהפועל ירושלים ובגיל 16 ערך את הופעת הבכורה במדים של היריבה העירונית. במשך שבע עונות הפך עמרם לבורג מרכזי בקבוצה שדשדשה בין הליגה הלאומית לליגה הארצית. בקיץ שעבר, לאחר מאבק שהגיע לוועדה למעמד השחקן, עבר השחקן למכבי נתניה בשורותיה שיחק ב-10 משחקים עד שנפצע וגמר את העונה. בתום העונה הפך עמרם לשחקן והצטרף לאימוניה של הפועל ראשון לציון, אבל לא הגיע לסיכום כספי והחל להתאמן עם בית"ר ירושלים.

אופיר עמרם אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים. כאחד שגדל בעיר ירושלים, אני מודע לציפיות הגדולות מהקבוצה ואני מאוד מקווה שאוכל לעזור כמה שיותר בהשגת המטרות, יש לי רעב גדול להצליח בקבוצה".

פורטיז'ו מותיר רושם טוב, נעים רוצה את תורג'מן או אזולאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully