וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפשו יורדת אחרת: על העונה הצפויה של עירוני רמת השרון

צביקה צמח

18.8.2011 / 15:02

הסגל לא מחובר, אך הרצון יכריע. הריחוק מהמגרש הביתי קריטי, אבל לא עם מאמן כמו זפרן. צביקה צמח מנתח את סגל העולה

מאמן: מומי זפרן

חמש העונות האחרונות: 2010/11 - ליגה לאומית, מקום ראשון; 2009/10 - ליגה לאומית, מקום חמישי; 2008/09 - ליגה לאומית, מקום 11; 2007/08 - מקום 8, ליגה לאומית; 2006/07 - מקום 9, ליגה לאומית.

באו: ברוך דגו, יוסי אופיר, סמי אלייקים, לירן אלמוג, תומר בן חיים, אשל חרדון, רן יצחק, יניב לביא, סביטי לפניה, גיא ליפקה, בן מלכה, אלן מסודי, קאסם מחאמיד.

עזבו: זיו כבדה, גיא טוביאק, אבירן איטלי, רון בן נחום, ארמון בן נעים, יצחק בן סולומון, אחמד דיאב, דור הלוי, אודי חנון, קובי חסן.

סיבה לאופטימיות

הליגה לא חזקה וישנן 7-8 קבוצות בחלק התחתון עם סגלים ברמה די זהה, כשרמת השרון נמצאת בעונה הראשונה שלה בליגת העל עם המון מוטיבציה מצד כל הגורמים, שזה ההנהלה, העירייה, השחקנים והאוהדים. אני מאמין שזה יתרון על פני הקבוצות האחרות שיש להן את כל הבעיות הפנימיות שלהן. רמת השרון מתרכזת אך ורק באיך לשרוד ולייצר משהו בריא, וזה לדעתי מה שיפעל לטובתה.

סיבה לדאגה

חד משמעית, העובדה שהקבוצה תפתח את העונה ללא המגרש הביתי ולמעשה תשחק מספר חודשים רק בחוץ. פתיחת העונה היא קריטית לכל קבוצה ולכל מועדון ועל אחת כמה וכמה רמת השרון, שכל מה שנבנה שם דרוש לו הרבה ביטחון כדי להתמודד עם ליגת העל. אני מאוד מקווה שכמה שיותר מהר הם יוכלו לשחק בבית, כי זה משתנה קריטי מאוד בסיכויים שלהם להתמודד.

הברומטר

מומי זפרן. מומי מאמן מצויין שעבר כבר את הניסיון הזה בליגת העל עם סכנין וגם עם נצרת והוא מאמן מאוד אינטליגנט וחכם שיכול להשפיע על קבוצה שלמה. רואים גם שהוא בנה את הסגל עם שחקנים ללא אגו, שחקנים שיהיו חיילים, והסיכויים שלהם להתלכד לחבורה אחת גבוה מאוד. אלו דברים שחסרים מאוד בקבוצות אחרות והוא זיהה את זה. זה יפעל לטובתו, רק חשוב שיהיו סבלניים איתו במיוחד כשפותחים את המשחקים ללא בית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מעמד המאמן

לקבוצה שעולה בפעם הראשונה לליגת העל, מחברת סגל כמעט חדש ללא שחקנים משמעותיים או בעלי שמות, יחד עם העובדה שהיא פותחת את העונה ללא מגרש ביתי - הישארות בליגת העל תהיה הישג אדיר. צפויה לה התמודדות קשה כי כולן נלחמות על ההישארות ואם היא תעשה זאת, זה יהיה הישג אדיר של מומי זפרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully