וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "בהחלט החלה אווירת הדייויס"

18.8.2011 / 14:17

השחקנים ערכו אימונים משותפים ומתחילים לחשוב על קנדה בחודש הבא. אייל רן צפוי להתלוות לשחקנים בחלק מהתחרויות

נבחרת הדייויס של ישראל מגבירה את הקצב וההכנות לקראת מפגש הדייויס בפלייאוף על העלייה לבית העליון שייערך מול קנדה באיצטדיון קנדה ברמת השרון (16-18 בספטמבר). בימים האחרונים ערכו השחקנים אימונים משותפים בארץ, כשכבר היום (חמישי) בלילה צפויים לצאת לסבב תחרויות בארצות הברית.

אמיר ויינטרוב ישחק במוקדמות אליפות ארצות הברית, כאשר דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך ישתתפו קודם לכן בתחרות ה-ATP ווילסון סיילם באוניברסיטת וויק פורסט.
אייל רן צפוי גם הוא להתלוות לשחקנים בחלק מהתחרויות, כאשר לאחר אליפות ארצות הברית הפתוחה יחזרו השחקנים והקפטן לארץ ויפתחו באופן רשמי את ההכנות למפגש.

בשבוע שעבר גם ביקרה נציגת ה-ITF במרכז הטניס ברמת השרון, ולאחר סיור שנמשך כשעה היא אישרה את המתקן באופן רשמי. לפני יציאתו לחו"ל, אמר ויינטרוב: "ערכנו אימונים טובים מאוד במהלך השבוע עם דודי והראל. אנדי ויוני התאמנו לידינו ובהחלט התחילה אווירת הדייויס. כולנו מחכים ומתרגשים לקראת ספטמבר. בסך הכל עושה רושם שכולם בכושר טוב ואנחנו מקווים להצליח בארצות הברית".

מכירת הכרטיסים לקהל הרחב נמשכת גם היא ומתאפשרת באתר לאן. מחיר כרטיס לשלושת ימי המשחקים יעמוד על 360 שקל לשורות 1-8. מחיר לשורות 9-23 יעמוד על 180 שקל למבוגר ו-120 שקל לילד/חייל.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully