וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "הגיע הזמן שניקח נקודות"

הדס גרינברג

18.8.2011 / 12:15

למרות האכזבות בגביע הטוטו, חלוץ נתניה מאמין שאפשר לנצח את מכבי חיפה. המטרות: "נוכל לשחזר את העונה שעברה"

במכבי נתניה הגבירו את קצב ההכנות לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל בשבת, בו תארח הקבוצה את האלופה מכבי חיפה. מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת, החלוץ אחמד סבע, התייחס למשחק הקשה שמצפה לקבוצה כבר במחזור הראשון: "אני חושב שקיבלנו על ההתחלה את אחת הקבוצות הכי קשות במדינה. דווקא העובדה שהם שיחקו באירופה מהווה יתרון בשבילם כי הם כבר בכושר. חיפה קבוצה מצוינת שיכולה להעניש בכל רגע, אבל כשפותחים בבית מול האלופה, זה ייתן לנו מוטיבציה".

סבע התייחס ליכולת הלא טובה של נתניה בגביע הטוטו: "אחרי שלא הלך לנו בגביע הטוטו הגיע הזמן שניקח את הנקודות. אני מקווה שנגיע מוכנים ויש לנו מטרה אחת ברורה - לנצח את מכבי חיפה. במשחקים הראשונים בגביע הטוטו לא היה לנו הרכב מלא בגלל שלא עברנו בבקרה והיו חסרים לנו שחקנים חשובים, אבל נקווה שכבר בשבת בבית שלנו מול האוהדים שלנו ועם הרבה השקעה נעשה את זה וננצח".

באשר לציפיות שעלו לאחר העונה המוצלחת הוסיף החלוץ: "אם תהיה לנו את אותה מוטיבציה כמו בעונה שעברה ויחד עם העובדה שרוב השחקנים נשארו ושקיבלנו חיזוק טוב, ואם כל שחקן ישקיע בשביל השני אין לי ספק שנוכל לשחזר את העונה שעברה".

סבע שכבש 12 שערים בעונה החולפת מציב גם לעצמו ציפיות מחודשות ואומר: "קודם כל אני רוצה לחזור להבקיע ושזה יהיה כבר מול חיפה בבית. אני חוזר לעצמי ומקווה שזו תהיה שנה מוצלחת כשהמטרה שלי ברורה, לכבוש יותר מהעונה שעברה".

בתוך כך בקבוצה ממשיכים לחפש אחר מגן שמאלי כאשר אתמול הצטרף נבחן נוסף המגן ההולנדי טובארנו פינאס. המגן בן ה-25 יקבל בימים הקרובים את ההזדמנות להרשים את ראובן עטר, מה שלא עשו שלושת המגנים השמאליים הזרים שנבחנו לפניו. גם תומר ברוקס ממשיך להיבחן בקבוצה. בשבת צפוי עומרי בן הרוש לאייש את עמדה זו כאשר לאוניד קרופניק ומריאנו קפוראלה יתפקדו כבלמים.

עוד לפני המשחק, ביום שישי תקיים מכירת מנויים בקופסה בין השעות 11:00-14:00. ביום המשחק תחל המכירה החל משעה 14:00.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully