וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: המפרק שוקל לא לאשר החתמות פרט לרומולו

18.8.2011 / 10:17

גורם במועדון: "זאת תהיה מכה אנושה". דודי פדלון עשוי להגיע. אפי צפריר על הסיכום עם המאמן: "גילי לנדאו לויאלי למערכת"

שיחת היום בהפועל פתח תקוה נוגעת כמובן להישארותו של המאמן גילי לנדאו. שחקנים בקבוצה שוחחו אתמול (רביעי) עם המאמן ובירכו אותו על כך שחתם לעונה נוספת. "גילי לנדאו היה לויאלי למערכת בכל התקופה שבה אימן והחיבור עם השחקנים היה טוב. היה חשוב לעשות מאמצים כדי להשאיר אותו במועדון. אני שמח שהגענו איתו להבנות ומקווה שתהיה לנו עונה יפה ביחד", אמר הבוקר המנכ"ל אפי צפריר. לנדאו הוסיף אמש: "סוף טוב הכל טוב".

אלא שבגזרת השחקנים, העניינים מסובכים מעט יותר. מפרק הפועל פתח תקוה, עו"ד ליאור דגן, הודיע לראשי המועדון כי מבחינתו אין תקציב נוסף לשחקני רכש. המשמעות: החלוץ הברזילאי רומולו עשוי להיות חלוץ הרכש היחיד של הקבוצה (והזר הרביעי של הקבוצה), שרק לאחרונה אישרה את הגעתם של שני חלוצים, בהם אלביס אוניימה הניגרי, למבחנים. גורם במועדון אמר הבוקר: "זאת תהיה מכה אנושה שיהיה קשה לקום ממנה". כפי שפורסם אתמול, רומולו סיכם לפני מספר ימים, וקיבל חוזה חתום מטעם ראשי המועדון כדי להוכיח את רצינותו באשר לצירופו של השחקן. כרגע דגן לא מאשר גם החתמת מגן ימני במקום נאעל חוטבא. המשא ומתן עם ליאור ראובן פוצץ ושי סופר הצעיר מבית"ר טוברוק עשוי להחליפו, כשאייל שן אמור לפתוח.

בעיה נוספת קשורה לבלם גל כהן. הבלם כבר סיכם בבני יהודה וכעת גילי לנדאו וגל חצור מפעילים לחצים כדי שיישאר בקבוצה. המפרק רוצה לשחרר את השחקן, אבל בשעות האחרונות מופעלים לחצים כבדים כדי לא לאפשר את המהלך. לגבי יגאל אנטבי, אחרי שהמגן סגר במועדון לעונה נוספת הוא הודיע שלא יחתום על החוזה. במועדון מתכוונים להודיע לאנטבי כי אם לא יחתום היום יביאו שחקן אחר. דודי פדלון מועמד להחליפו.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully