וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן: "שחקן אחר היה חוזר לישראל"

17.8.2011 / 18:58

חלוץ גנט לא מקבל הזדמנויות וסיפר ל-103FM: "יש פה דברים לא כשרים. יום יבוא ויבינו למה לא שיחקתי ואיך מתנהגים אלי"

שלומי ארבייטמן, חלוצה הישראלי של גנט, מקווה לעזוב את הקבוצה עוד לפני סגירת חלון ההעברות. ארבייטמן הגיע לגנט בקיץ שעבר ובעונתו הראשונה כבש שבעה שערי ליגה למרות שקיבל מעט הזדמנויות. בקיץ מונה למאמן הנורבגי טרונד סולייד ומעמדו של ארבייטמן נפגע עוד יותר. בשלושת מחזורי הפתיחה הוא שיחק חמש דקות בלבד ובראיון ל-103 FM הוא טען כי מאחורי ההחלטה עומדים מניעים לא כשרים.

"עוברים עליי ימים לא נעימים בתקופה האחרונה לא שיחקתי. יש פה דברים לא כשרים והרבה בעיות. אני לא יודע למה אני לא משחק, אני מתאמן מצוין, אני מוכן וכולם לא מבינים מה קורה. יש דברים שאני יודע למה ואני לא רוצה להרחיב. יבוא הזמן ויבינו למה לא שיחקתי ואיך התנהגו עליי", אמר השחקן.

ארבייטמן טען כי הבעיות החלו כבר בעונה שעברה: "שחקן אחר במקומי, עם כל מה שעברתי בעונה שעברה, היה קם וחוזר לישראל ומוציא הכל, אבל אני חזק. אני יודע מה אני שווה. יש לי סוכן ואני עושה את המקסימום כדי לחפש קבוצה אחרת בשבועיים הקרובים. נפגעתי מאוד בנבחרת, אבל זה לא הזמן לפתוח את הדברים. לא בטוח שאשאר בגנט, אני מחפש קבוצה כי אני צריך לשחק.

"אני ילד טוב. בשנה שעברה ספגתי וספגתי דברים לא נעימים. אנשים לא יודעים למה לא שיחקתי, רק אני יודע. אני מחכה לזמן הנכון כדי לומר הכל. עובדים קשה בשבילי כדי שאוכל להמשיך לשחק באירופה, לא רק בבלגיה. אני מאמין בדרך שלי. עם הנתונים שלי, יש לי הרבה מה לתרום, גם לנבחרת".

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully