וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הגיע הזמן שתיקח מנהיגות

נג'ואן גרייב

17.8.2011 / 13:27

אם ערן לוי יהפוך לקבוצתי, להפועל חיפה יש סיכוי להשתדרג עד הפלייאוף העליון. נג'ואן גרייב מתכונן לעונה של קבוצתו לשעבר

מאמן: ניצן שירזי

מקום בליגה בחמש שנים האחרונות: 2010/11 – מקום עשירי; 2009/10 – מקום 11, 2008/09 – מקום ראשון (ליגה לאומית), 2007/08 – מקום שלישי (ליגה לאומית), 2006/07 – מקום שלישי (ליגה לאומית).

באו: ליאור ז'אן, משה ביטון, סטפן דנקוביץ', ערן לוי, שי רביבו, רן קדוש.

הלכו: עדן בן בסט, סביטי ליפנייה, אסי בלדוט, סאשה סטויאנוביץ', ניקולה גרובישיץ'.

סיבה לאופטימיות

בהפועל חיפה החלו כבר לפני כמה שנים תהליך של שילוב צעירים בקבוצה הבוגרת, ולאט לאט אנחנו רואים תוצאות מההחלטה הזאת. הצעירים של המועדון מהווים היום את הבסיס של הקבוצה, וכל עונה הם צוברים יותר ויותר ביטחון. אני חושב שזו בהחלט יכולה להיות עונה מצוינת עבור אושרי רואש, חנן ממן, אמיר אבו ניל, רן אבוקרט והישאם כיוואן, שהם כישרונות מבית של הפועל חיפה, בשילוב כמובן עם השחקנים הוותיקים יותר.

סיבה לדאגה

כרגע, בסגל הנוכחי, הפועל חיפה תצטרך להתחזק יותר בחלק הקדמי, כי אני לא רואה מישהו שיכול להחליף את עדן בן בסט. בכלל אפשר להגיד שאת הקבוצה עזבו שחקנים מאוד חשובים, ובינתיים אני לא חושב שהרכש שהפועל חיפה עשתה אמור לשדרג אותה בליגה. לטעמי, אם הקבוצה רוצה להתקדם גם העונה, היא חייבת להביא עוד שחקנים שישדרגו את הקבוצה למעלה. בחיפה צריכים לחשוב לטווח ארוך גם בנושא הרכש, ולהשקיע יותר בכדי לעשות את קפיצת המדרגה לפלייאוף העליון.

הברומטר

ללא ספק חיפה שוב תהיה תלויה העונה בעיקר בערן לוי שחזר למועדון. אני חושב שמבחינת היכולת האישית, בהפועל לא צריכים להיות מודאגים, כי את השערים שלו הוא יבקיע, אבל הוא חייב להשפיע מבחינה קבוצתית יותר. אם הוא יהיה מנהיג על המגרש וינהל את המשחק של הפועל חיפה במרכז השדה כמו עושה משחק, אז רק הקבוצה תרוויח ואולי אפילו תגיע לפלייאוף העליון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מעמד המאמן

בעיקרון אין הרבה לחץ על עמדת המאמן בהפועל חיפה, ואני חושב שניצן שירזי מאוד מעורך בקבוצה. עם זאת, אם הפועל חיפה תיקלע לשרשרת של כישלונות ולא תצליח עם הסגל שנבנה, האשמה תיפול על שירזי, כמו שכל המאמנים אחראים על הקבוצה שלהם. במקרה כזה יופעל גם לחץ על יואב כץ לפטר אותו. אני חושב שאם הקהל של הפועל חיפה יהיה סבלני הוא ירוויח, כי שירזי עושה עבודה טובה במועדון.

סיקור מיוחד: שחקני עבר מנתחים את הקבוצות שלהם לקראת העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully