וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עבודה טובה, רו?קי

17.8.2011 / 11:04

הרוקי רנדל דלגאדו פלירטט עם נו היטר ועזר לאטלנטה לנצח את סן פרנסיסקו 1:2. ניצחון 18 לוורלאנדר, היאנקיז בראש המזרח

רנדל דלגאדו שחקן אטלנטה ברייבס. John Bzaemore, AP
יופי של משחק. דלגאדו/AP, John Bzaemore

רנדל דלגאדו, הרוקי של אטלנטה ברייבס, ערך הלילה (בין שלישי לרביעי) את הופעתו השנייה בסך הכל במייג'ורס, וכמעט שהשיג נו היטר. דלגאדו הגיש שישה אינינגים ללא חבטה, בטרם נכנע לשובר הבולדוזרים קודי רוס מסן פרנסיסקו. הברייבס התאוששו וידעו לנצח מחבטה של מרטין פראדו באינינג ה-11, שהקנתה להם 1:2 יקר על הג'איינטס.

גם מילווקי ניצחה 1:2, את לוס אנג'לס דודג'רס, והיא כבר עם ניצחון מספר 18 ב-20 משחקיה האחרונים. שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים ליובאני גאייארדו. סנט לואיס הפסידה 5:4 בפיטסבורג ב-11 אינינגים, הפער ב-NL מרכז עומד כבר על שבעה משחקים לברוורס.

רוי האלאדיי מפילדלפיה סילק 14 חובטים בסטרייקאאוט, אבל עלה לסגור את האינינג התשיעי ביתרון 1:2 מול אריזונה, החלטה שעלתה למאמן צ'רלי מנואל ביוקר. האלאדיי ספג שתי ריצות והדיאמונדבקס המצוינים ניצחו מדאבל של לייל אוברביי 2:3 כדי להגדיל את הפער מהג'איינטס ל-3.5 משחקים. סן דייגו עברה את ניו יורק מטס 1:6, יוסטון גברה על שיקגו קאבס 5:6, פלורידה ניצחה באותה תוצאה את קולורדו. צ'ין מינג וונג הוותיק עדיין לא בשיאו, אבל נראה טוב יותר לאחר הקאמבק מפציעה ארוכה וניצח עם וושינגטון את סינסינטי המתפוררת 4:6.

ב-AL, הטלטלה בצמרת בית המזרח נמשכת. ניו יורק יאנקיז ניצחו בקנזס סיטי 7:9 ועלו ליתרון של חצי משחק על בוסטון, שחלקה דאבל הדר עם טמפה ביי. במשחק הראשון ניצח ג'ון לסטר 1:3 עם שבעה אינינגים מצוינים בסיוע הומראן של ג'ייקובי אלסבורי, בשני גמלו הרייז עם 2:6 על אריק בדארד. טורונטו בגרוב טוב אחרי 7:13 בסיאטל והיא במאזן חיובי, מאיימת על הרייז במקום השלישי חסר המשמעות. אוקלנד גברה על בולטימור 4:8.

ג'סטין ורלאנדר לא עוצר. האס של דטרויט זכה בניצחונו ה-18 העונה עם שבעה אינינגים ושני שליש ושמונה סטרייקאאוטים, הטייגרס גברו על מינסוטה 1:7 ופתחו פער שלושת המשחקים מקליבלנד, שהפסידה 8:7 לשיקגו וייט סוקס. הגרביים בפיגור 3.5 משחקים מהטייגרס. טקסס ממשיכה להתקדם לכיוון אוקטובר, כשה-3:7 שלה בלוס אנג'לס על האיינג'לס הגדיל את יתרונה בבית המערב לשישה משחקים.

צ'ין מינג וונג שחקן וושינגטון נשיונאלס. Jacquelin Martin, AP
מתחיל להתאושש מהפציעה הארוכה. צ'ין מינג וונג/AP, Jacquelin Martin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully