וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמישהו יעשה פה סדר

מאיר כהן

16.8.2011 / 14:52

מאיר כהן, לשעבר שוער בני סכנין, מנתח את הקבוצה לפני עונת 2011/12 וסבור שקישור קדמי מסודר יקבע את הצלחת הקבוצה

מאמן: שלומי דורה

מקום בטבלה: 2006/07- 2 בליגה הלאומית. 2007/08- 4 . 2008/09- 9 . 2009/10- 7. 2010/11- 13.

באו: פטר אמבמבה, מהראן ראדי, עודד אלקיים, אריק גאו, אוהד קדוסי, רן רול, ג'ואל דמאיו, אורי שטרית.

הלכו: פטי יא יא, מהראן אבו ריא, נסטיה צ'ה, דניאל מיטייב, לואב כיאל

סיבה לאופטימיות

הסגל החדש. לעומת העונה שעברה, בסכנין בנו השנה קבוצה טובה וחזקה עם שחקנים טובים, בעיקר בקישור ובהתקפה. לאור היכולת הדלה שהציגה הקבוצה בעונה שעברה בהתקפה, שלומי דורה הביא שחקנים טובים בחלק הקדמי, שאמורים להגדיל משמעותית את כמות הבקעות השערים מהעונה הקודמת, אם אכן הקבוצה תתחבר. סכנין גם תלויה בשלד המקומי שלה, ואם היא תתחבר עם השחקנים החדשים, אני מאמין שנראה קבוצה הרבה יותר חזקה שם שמשחקת יותר התקפי ויותר משוחרר.

סיבה לדאגה: היחלשות ההגנה

אם סכנין השקיעה והביאה הרבה מאוד שחקנים לקישור ולהתקפה, החלק שנחלש בקבוצה הוא ההגנתי. אני לא מכיר את הבלם החדש, אבל פטי יא יא היה מאוד דומיננטי בקבוצה ויהיה קשה לתפוס את מקומו. בכלל, אני חושב שההגנה של סכנין פחות טובה מהשנים האחרונות וכל הקבוצה תצטרך לעזור בגלל זה. בנוסף, אני חושב שהשחרור של נסטיה צ'ה היה חפוז מידי ואני מאמין שהוא יחסר לסכנין בניהול המשחק.

הברומטר

מהראן ראדי. בלי שום ספק, הבאתו של ראדי לסכנין הוא סוג של הצהרת כוונות, אחרי שמספר קבוצות רדפו אחריו בקיץ. אני חושב שהעונה של סכנין תראה כמו היכולת של ראדי, אני יודע שמסביבו בנו את הקבוצה ואם יביא את היכולת הטובה שהוכיח כבר בליגה, סכנין תהיה טובה מהמצופה. אם הוא לא יצליח להיקלט בקבוצה, אני לא רואה מישהו שיכול להנהיג אותה במרכז השדה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מעמד המאמן

אחרי מספר מאמנים רב שפוטר בשנתיים האחרונות, הלחץ על שלומי דורה גדול מאוד, בעיקר לאור העובדה שבנה קבוצה כמעט חדשה לגמרי. בסכנין כל עוד יש תוצאות ומנצחים הכל בסדר וטוב, אבל אם הקבוצה תפתח את הליגה בצורה גרועה, הראשון שהאוהדים ידרשו לפטר הוא דורה. פתיחת ליגה לא טובה, ודורה יהיה בבית כבר אחרי מספר מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully