וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי פיצג'רלד מחזיק את אריזונה קצר

16.8.2011 / 11:22

הקרדינלס במירוץ להחתמת התופס, שבחוזהו סעיף שחרור בסוף העונה. מארק סאנצ'ז: "בשנה שעברה רציתי להיכנס ברקס ריאן"

האם לארי פיצג'רלד בדרך החוצה מאריזונה? בעוד כריס ג'ונסון נאבק עם טנסי ולא נענה להצעותיה, לפיץ אין כל כך מה לדאוג. סעיף בחוזהו של התופס המצוין של הקרדינלס יאפשר לו להשתחרר בסוף עונת 2011 בלי יכולת של הקבוצה לשים עליו את תג הפרנצ'ייז. אריזונה תנסה, כמובן, להאריך את חוזהו של התופס כבר עכשיו על מנת להימנע מחורף של חיפושים אחרי שחקן בקליבר שלו. פיצג'רלד כבר אמר כי הוא מעוניין בחוזה חדש לטווח ארוך.

באשר לג'ונסון, הטייטאנס הגישו לו הצעה גבוהה ביותר, אולם הוא לא הסכים ועדיין מחרים את אימוני הקבוצה. ג'ונסון מעוניין בחוזה שיעניק לו 39 מיליון דולר בשלוש השנים הראשונות, מה שיהפוך אותו לרץ האחורי היקר בליגה.

יוסטון ניצחה במשחק טרום עונה את הג'טס 16:20, כשלפני ההתמודדות חשף מארק סאנצ'ז (6 מ-7 ל-43 יארד במשחק), כי בשנה שעברה כמעט נכנס לעימות עם המאמן רקס ריאן, לאחר שזה רצה לספסלו ברבע השלישי במשחק מול מיאמי דולפינס. "מאוד כעסתי, רציתי להיכנס בו", אמר סאנצ'ז". ריאן עצמו הגיב ואמר בבדיחות הדעת: "שיעמוד בתור, יש מספיק אנשים שרוצים את זה. שיעמוד מאחורי צ'אנינג קראודר". לאחר מכן הוסיף המאמן ברצינות: "טוב שהוא הגיב איך שהגיב, כי בשביל זה בחרנו אותו. אני יכול לספסל כל שחקן שאני רוצה מלבד דארל ריוויס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully