וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים ת'ומה נכנס למועדון ה-600

16.8.2011 / 9:52

הפך לשחקן השמיני בהיסטוריה שעושה זאת ב-6:9 של מינסוטה על דטרויט. הומר לדלמון יאנג, שעבר לטייגרס לפני המשחק

ג'ים ת'ומה שחקן מינסוטה טווינס. Duane Burleson, AP
קריירה ענקית שתסתיים בהיכל התהילה. ת'ומה/AP, Duane Burleson

היה משחק מאוד מוזר הלילה בדטרויט בין הטייגרס למינסוטה טווינס. זה החל עוד לפני המפגש, כשדלמון יאנג נסע באוטובוס עם חבריו למגרש, ירד ופנה לחדר ההלבשה של... דטרויט, שעשתה עליו טרייד. בהמשך הוא עלה לחבוט וגם רשם הומראן, שלא הספיק לטייגרס בהפסד 9:6. אבל הערב הזה היה שייך כולו לג'ים ת'ומה, שרשם את ההומראן ה-600 שלו בהיסטוריה והפך לשחקן השמיני בסך הכל לעשות זאת. סליחה, הוא חבט למספר 599 קודם לכן ובסך הכל סיים עם שניים במשחק ועם כרטיס בטוח בהיכל התהילה. "כל הומראן הוא קשה כי אתה צריך לחשב ולחשוב לאן יזרוק המגיש. זה ללא ספק לילה מאוד מיוחד".

עוד ב-AL, טקסס ממשיכה לרוץ והגדילה את הפער מלוס אנג'לס איינג'לס לחמישה משחקים לאחר ניצחון 4:8 באנהיים. היאנקיז השוו את מאזנם לזה של בוסטון עם ניצחון 4:7 בקנזס סיטי. בולטימור עברה את אוקלנד 2:6, סיאטל גברה על טורונטו 5:6.

ב-NL, סן פרנסיסקו הובילה באטלנטה, אבל בריאן ווילסון פישל, הרשה שלוש ריצות באינינג התשיעי והברייבס ניצחו 4:5. רנדי וולף רשם שמונה אינינגים יפים ב-0:3 של מילווקי על לוס אנג'לס דודג'רס, הברוורס ניצחו ב-17 מ-19 משחקיהם האחרונים. מרשים, ומה שלא פחות מרשימה היא השמירה ה-35 העונה של ג'ון אקספורד. פיטסבורג עזרה לברוורס עם ניצחון 2:6 על סנט לואיס. שיקגו קאבס ניצחה ביוסטון 3:4, קולורדו גברה על פלורידה 4:7 וניו יורק מטס ניצחה לאחר עשרה אינינגים 4:5 בסן דייגו.

רנדי וולף שחקן מילווקי ברוורס. Jeffrey Phelps, AP
ככה חוגגים הופעה טובה. רנדי וולף מתחת לקצפת/AP, Jeffrey Phelps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully