וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: גיא ברנע עלה לגמר ה-50 גב

16.8.2011 / 8:09

השחיין הישראלי קבע את הזמן הטוב ביותר במוקדמות המשחה החזק שלו ויתמודד על מדליה. מרדית בודנר פספסה גמר נוסף

השחיין הישראלי גיא ברנע עלה לפנות בוקר (שלישי) למשחה גמר ה-50 גב באוניברסיאדה שהמתקיימת בשנז'ן שבסין. ברנע, שאיכזב במשחה הכפול והיה רחוק מהקריטריון למשחקים האולימפיים, ממשיך למעשה לבלוט במרחק הלא אולימפי שבו הוא הגיע גם לגמר אליפות העולם בשנחאי וסיים שישי. ברנע קבע את הזמן הטוב ביותר במוקדמות אחרי שעצר את השעונים ב-25:34 שניות והיה מהיר ב-11 מאיות מאיריה ריוסוקה היפני. מאוחר יותר היום הוא יתחרה כאמור במשחה הגמר וינסה לזכות במדליה יוקרתית. אלון מנדל, שסיים אתמול במקום השמיני בגמר ה-50 פרפר, סיים במקום ה-11 במשחה ה-50 גב בזמן של 26:07 שניות.

את הגמר הראשון למשלחת הישראלית השיגה אתמול העולה החדשה מארצות הברית, מרדית בודנר, שסיימה שישית במשחה ה-400 חופשי לנשים וקבעה קריטריון לאליפות אירופה 2012. הבוקר בודנר פספסה בשניה וחצי את ההעפלה לגמר משחה ה-400 מעורב לנשים וסיימה במקום העשירי בזמן של 4:51:16 דקות. במשחה השני שלה הבוקר בודנר סיימה במקום ה-14 במוקדמות ה-200 חופשי כשקבעה זמן של 2:02:09 דקות והייתה רחוקה בשמונה מאיות משיאה הישראלי. במשחה ה-100 חזה לגברים סיים אימרי גניאל במקום ה-19 בזמן של 1:02:61 דקה.

היום יחלו גם תחרויות האתלטיקה הקלה באוניברסיאדה כשהנציגה הישראלית הראשונה מבין שלושה תהיה רותם בטאט-גולן, שתתחרה במוקדמות הקפיצה לרוחק ותנסה להשוות את שיאה האישי (6.25 מטרים) כדי להבטיח את מקומה בגמר. שני האתלטים הישראלים הנוספים שיתחרו מאוחר יותר השבוע יהיו הקופצת לגובה דניאל פרנקל והקופץ במוט ייבגני אולחובסקי.

שחיה בוואלה! ספורט

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully