וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מכבש לחצים למינוי אלי אוחנה

15.8.2011 / 23:05

קורנפיין קיבל עשרות שיחות, ביניהן מראשי מיזם מנוי-מניה, שאמרו: "אוחנה שווה 2,000 מנויים". גם נעים מועמד בכיר

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים למנות מאמן עוד לפני מחזור הפתיחה של ליגת העל וזאת לאחר התפטרותו המפתיעה של דוד אמסלם. מאז פרסום הידיעה על התפטרותו של אמסלם, החל מכבש לחצים אדיר על היו"ר איציק קורנפיין ואנשי המועדון מצד אוהדים רבים שרוצים לראות את אלי אוחנה בתפקיד. קורנפיין עצמו קיבל עשרות שיחות טלפון בנושא.

גם מנהלי המיזם "מנוי-מניה", דורשים מהיו"ר להחזיר את חלוץ העבר לקדנציה שלישית כמאמן. ליעד ניב, ממנהלי המיזם, אמר: "במצב של הקבוצה, אוחנה יכול לחבר את האוהדים בשנה הכל כך קשה. מעבר לחיבור, גם עבור קורנפיין אוחנה שווה עוד 2,000 מנויים". גם אוהדים בכירים נוספים כמו אודי מולאייב מבעלי דיאדורה ושלום קדוש תומכים במינוי אוחנה.

אוחנה, 47, חלוץ העבר האגדי של בית"ר, אימן את הקבוצה בשתי קדנציות. תחילה בעונת 1999/00 עת החליף את דרור קשטן ולאחר מכן בעונות 2003/4 ו-2004/5. בנוסף הדריך את בני יהודה (שתי קדנציות), מכבי פתח תקוה והפועל כפר סבא. בשנה וחצי האחרונות הוא משמש כמאמן נבחרת הנוער של ישראל ומחזיק בחוזה בהתאחדות לכדורגל.

במידה ואוחנה יסרב, יובל נעים יהפוך להיות המועמד המוביל. למאמן בן ה-44 אין קבוצה לעונה הבאה ואם יקבל פנייה, הוא צפוי להיענות בחיוב לאמן קבוצה בסדר גודל של בית"ר, אך כאמור האוהדים רוצים לראות בתפקיד את אוחנה. שם נוסף שהוזכר כמועמד לאימון בית"ר הוא זה של ניצן שירזי, מאמנה של הפועל חיפה.

האם אוחנה הוא האיש הנכון להצלת בית"ר? בואו לדבר על זה בפייסבוק
דוד אמסלם התפטר מבית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully