וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מופע האימים של ניצן שירזי

המאמן ניסה להחדיר מוטיבציה בשחקניו, כשהוא הופך שולחן, משתולל ומאיים: "מי שלא ייקח את עצמו בידיים, לא ישחק"

מספר ימים בודדים לפני תחילת עונת 2011/12 בליגת העל ונדמה כי השנה מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי לא יהיה מוכן לסבול העונה דברים שידע להבליג עליהם אשתקד. שירזי ערך היום (שני) אסיפת קבוצה והיה תוקפני מאוד כלפי שחקניו שאכזבו אותו בהפסד לעירוני קרית שמונה בגביע הטוטו.

נראה כי המאמן בעיקר ניסה להעלות את הדריכות לקראת המשחק הראשון בליגה מול אותה קרית שמונה. שירזי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב. "שחקנים פה חייבים להתחיל לקחת את עצמם בידיים", נזף המאמן בשחקניו. "מי שלא, פשוט לא ישחק". אלא שהמאמן הזועם ממש לא נרגע בשלב זה והפך שולחן בחדר התדריכים, תוך שהוא מטיח האשמות במספר שחקנים, ביניהם יוסי דורה, שלו הוא אמר: "לא יכול להיות שאתה לא עוזר להגנה".

אחרי דורה, הקורבן הבא היה חנן ממן: "תתחיל להתעורר, אתה מתנהג כאילו רודפות אחרייך קבוצות באירופה". ולבסוף קינח המאמן עם דברים שכוונו לעברו של אמיר אבו ניל: "איך אתה מעז להחרים אימונים אם עוד לא קרעת זוג נעליים? כדאי לך מאוד לחזור להתאמן ברצינות כי אם לא, לא תשחק".

עוד לקראת המשחק, בקבוצה האדומה מהכרמל עושים מאמצים לסיים את המשא ומתן עם החלוץ הליברי איימוס קולי ומגן מכבי תל אביב אלירן ג'ורג'. במועדון מקווים כי בימים הקרובים יגיעו לסיכום עם השניים ויתאפשר להיות להם בסגל למשחק מול קרית שמונה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully