וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'ו דימאג'יו ירד מכוננות

15.8.2011 / 2:43

רצף המשחקים של דני אגלה עם חבטה נעצר על 33 בהפסד אטלנטה 6:5 לשיקגו קאבס. סיאטל שוב עברה את בוסטון

זו הייתה דרך ארוכה, והיא הסתיימה בליל ראשון. דני אגלה, האינפילדר של אטלנטה, לא הצליח לרשום חבטה במשחק ההפסד 6:5 לשיקגו קאבס ובכך הסתיים רצף המשחקים שלו עם חבטה אחת לפחות, שעמד על 33. השיא של ג'ו דימאג'יו, 56 משחקים רצופים, עומד איתן.

הברייבס לא ניצלו את מזג האוויר הסוער שהשבית את המשחק בין פילדלפיה לוושינגטון, ובמקום לצמק את הפער מהפיליז הם רק העמיקו אותו והוא עומד על תשעה משחקים. גם ב-AL הושבתו שני משחקים, בין ניו יורק יאנקיז לטמפה ביי ובין קליבלנד למינסוטה, מפגש שהחל והופסק באינינג השלישי. היאנקיז הצליחו לצמק בכל זאת את הפער מבוסטון, שעומד כעת על חצי משחק לטובת הרד סוקס, לאחר שהגרביים הפסידו בסיאטל 5:3.

מילווקי ממשיכה בריצה המטורפת שלה, רשמה שוויון מאוחר מול פיטסבורג ובאינינג העשירי ניצחה 1:2 מחבטת הקרבה של נייג'ר מורגן. עוד ב-NL: סן פרנסיסקו ניצחה במיאמי את פלורידה 2:5, סן דייגו גברה בסינסינטי על הרדס 3:7. הירוקי קורודה הגיש שבעה אינינגים מוצלחים והדודג'רס השביתו את יוסטון 0:7. סנט לואיס גברה על קולורדו 2:6.

ב-AL, דטרויט ניסתה לבצע קאמבק באינינג התשיעי בבולטימור, אבל למרות ארבע ריצות יצאה כשידה על התחתונה והפסידה 8:5. שיקגו וייט סוקס חלפה על פני קנזס סיטי 2:6 והיא רחוקה ארבעה משחקים בלבד מהטייגרס.

חוזה באוטיסטה התאושש מבצורת ארוכה, חבט להומר ה-34 ועזר לטורונטו לגבור 4:5 על לוס אנג'לס איינג'לס בעשרה אינינגים. טקסס המשיכה לנצל את הפסדי האיינג'לס והגדילה את הפער בפסגת המערב ל-3.5 משחקים לאחר 6:7 על אוקלנד, במשחק בו הסיירים שמטו יתרון 0:6 לפני שניצחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully