וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: פיצוץ בין השחקנים למפרק, ייתכנו עזיבות

14.8.2011 / 23:22

גל כהן, שן, דורי, אנטבי ואחרים הגיעו לפגישה לילית, שמעו כי עליהם לקצץ והודיעו: "בסכומים שהוצעו, כל הקבוצה תתפרק"

פיצוץ בין שחקני הפועל פתח תקוה למפרק ליאור דגן נוצר הלילה (ראשון), כשרבים מהם הגיעו למשרדו בתל אביב כדי לנהל משא ומתן ונתקלו בבקשה תמוהה, כך לטענתם, לקצץ משמעותית בחוזה. יגאל אנטבי, הקפטן גל כהן, אייל שן, לורן בן ארי, שחר בלילטי, ארמון בן נעים ושניר דורי שמעו הערב כי עליהם לקצץ בחוזים. מוקדם יותר הגיע גיא צרפתי לפגישה וגם איתו אין עדיין כל סיכום. אוסטין אג'ידה ויניב לוזון יזומנו אף הם לפגישות ויידרשו לקצץ בחוזים.

אחד השחקנים אמר: "בסכומים שהוצעו לנו, לא תהיה כאן קבוצה. הכל יתפרק. אף אחד לא רוצה להישאר בקבוצה במצב הזה". שחקן אחר הוסיף: "כשנכנסתי לפגישה צחקתי. לא האמנתי שמסוגלים להציע סכומים כאלה לשחקנים. מה שהמפרק טען זו בדיחה. אם הוא רוצה לקצץ בגלל המצב, שיקצץ לעצמו. חלק מהשחקנים כאן לא ילדים, יש להם משפחות להאכיל. הצעירים לא יכולים לשחק בחינם".

הערב התברר כי גם הבלם פביאן סטולר עדיין לא חתם רשמית בקבוצה, מאחר והמקדמה שהקבוצה הייתה אמורה להעביר לו עדיין לא הגיעה. במועדון טוענים כי מחר בבוקר תושלם העסקה. לעומתם, מחר אמורה להיערך פגישה בין דניאל אדו להנהלה ונראה שהבלם אמור לחתום על חוזה לעונה אחת.

חלק מהשחקנים, אגב, נדרשו לקצץ בחוזים שלהם בהיקף של 25-40 אחוז. רובם גם התבשרו שלא יקבלו רכב ותנאים נוספים כגון הוצאות דלק וכדומה, והודיעו כי במצב הנוכחי יעדיפו לשחק בקבוצה אחרת. "מבין השבעה, רק לורן בן ארי הגיע לסיכום", העיד אחד השחקנים בצאתו מהפגישה. מחר צפויות פגישות נוספות במטרה לסגור. "אל תתפלאו גם סטולר יברח אחרי שהכסף לא יגיע", סיכם אחד השחקנים.

ללא קשר, החלוץ רומולו אמור לחתום בקבוצה השבוע ויתווסף לאחד משני חלוצים שייבחנו במועדון. גם הבלם אסף בן מוחה אמור לחתום. החלוץ הברזילאי דוס סנטוס אוליברה, שנבחן בהפועל חיפה, הגיע היום למתקן האימונים עם סוכנו וביקש להיבחן בקבוצה. גילי לנדאו הסכים לבחון אותו, אם כי הסיכויים שיחתום לא גבוהים. ג'ונתן אסוס אמור להצטרף גם הוא.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully