וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: מעין פורמן גמרה את העונה

14.8.2011 / 19:17

הקופצת לגובה סובלת ממתיחה בשריר הירך ותחמיץ את ההזדמנות האחרונה לקבוע קריטריון לאליפות העולם בדאגו

מעין פורמן, שיאנית ישראל לשעבר בקפיצה לגובה, לא תוכל להתחרות מחר (שני) בהדסה נעורים, שם היא התכוונה להתמודד על הקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה. כזכור, בשבוע שעבר קבעה מעין פורמן שיא אישי חדש של 1.92 מ' והיא הייתה צריכה לשפר אותו בשלושה סנטימטרים נוספים כדי לקבוע קריטריון לדרום קוריאה. בסופו של דבר, פורמן לא תוכל להתחרות בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, שכפתה עליה לסיים את העונה בשלב מוקדם מהצפוי. פורמן אמרה היום: "הגעתי לפיק שלי ולכן רציתי להתחרות גם מחר, אבל הניסיון לימד אותנו שבמקרים רבים ההתעקשות הזו עלתה לספורטאים בשנים של שיקום, והדוגמה הכי טובה שלי היא החבר לאימונים ניקי פאלי. אני שמחה שעשיתי את הקריטריון כדי להתכונן בראש שקט לעונה הבאה ובה לקבוע את קריטריון A".

מי שיתחרה מחר בהדסה נעורים (החל מ-18:00) יהיה הקופץ לגובה ניקי פאלי, שינסה לשפר את תוצאת השנה שלו העומדת על 2.20 מטרים. בנוסף, יוחאי הלוי ינסה בפעם האחרונה לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם בקפיצה משולשת, ולצורך העניין הוא יצטרך לקבוע תוצאה של 16.85 מטרים.

איתי מגידי, שיאן ישראל בריצה ל-3,000 מכשולים שהשתתף במשחקים האולימפיים ב-2008, חזר לאחרונה לכושר תחרות ואתמול (שבת) הוא קבע את הישג השנה בארץ בריצה החזקה שלו. מגידי השתתף בתחרות בלובן שבבלגיה ועצר את השעונים בזמן של 9:00:42 דקות. הוא סיים במקום השלישי בתחרות, והיה רחוק ביותר מחצי דקה משיאו הישראלי שנקבע לפני שלוש שנים.

במשחקי בייג'ינג מגידי איכזב כשסחב פציעה וסיים במקום האחרון במוקדמות. מאז הוא עבר סדרת טיפולים וניתוחים והקריירה שלו נראתה גמורה, אלא שלפני שלושה חודשים הוא חזר להתחרות בריצות ארוכות. בתחרות בלובן השתתפו שלושה אתלטים נוספים מישראל. מארי אליאס סיימה במקום השמיני בריצת ה-5,000 מטרים לנשים וקבעה זמן של 17:16:07 דקות. בריצה המקבילה לגברים דן סלפטר לא סיים. אלי גולדפרב סיימה במקום ה-12 בריצת 800 מטרים בתוצאה של 2:20.30 דק'.

לכל חדשות האתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully