וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקס גרוסמן מבטיח ומקיים, גם אם זה משחק אימון

13.8.2011 / 13:06

הקוורטרבק, שאמר שהרדסקינס יקחו את ה-NFC מזרח, הוביל אותם לניצחון על פיטסבורג. לי אוואנס עבר מבפאלו לבולטימור

ביום חמישי צפה רקס גרוסמן כי וושינגטון רדסקינס תזכה בבית ה-NFC מזרח החזק. הלילה (בין שישי לשבת) הוא גיבה, לפחות בכאילו, את ההצהרה שלו, כשהצטיין בניצחון אדומי העור על פיטסבורג 7:16. גרוסמן השלים 19 מ-26 ניסיונות המסירה שלו ל-207 יארד וטאצ'דאון.

עוד במשחקי אימון הלילה: טמפה ביי הביסה את קנזס סיטי 0:25, 108 יארד וטאצ'דאון באוויר לג'וש ג'ונסון. מיאמי ניצחה באטלנטה 23:28, 123 יארד ושני טאצ'דאונים למאט מור. ניו אורלינס לא התקשתה בבית מול סן פרנסיסקו וגברה עליה 3:24, דטרויט מחצה את סינסינטי 3:34, בכורה מאכזבת לאנדי דלטון מהבנגאלס עם 11 מ-15 ל-69 יארד ואיבוד אווירי. 71 יארד ושני טאצ'דאונים למת'יו סטאפורד בליונס.

לי אוואנס, התופס של בפאלו, עושה את הדרך לבולטימור. הרייבנס העניקו לבילס בחירת סיבוב רביעי עבור אוואנס, שדי מיצה את עצמו בבפאלו אולם עדיין טומן בחובו הרבה פוטנציאל. נשיא ארצות הברית ברק אובמה אירח את שחקני גרין ביי פאקרס. "אני אומר את זה בקול", הכריז אובמה, אוהד שיקגו ברס בנשמתו, "זה קשה. זה לא כואב כמו ההפסד בגמר ה-NFC, אבל זה קשה". לאחר מכן הוא החמיא לפאקרס ושיבח אותם על יכולתם בעונה שעברה, שהסתיימה בזכייה בסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully