וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית א': אלישע לוי רעב לשערים

מאמן מכבי חיפה המריץ את שחקניו לפני סכנין: "רוצה לנצח בהפרש של שני שערים" (20:30, 5+ לייב). ק"ש - הפועל חיפה

"צריך לנצח בשבת את בני סכנין, ובהפרש של שני שערים. אסור לאפשר ליריבה לעשות מה שהפועל חיפה עשתה בדרבי", כך אמר הבוקר (שישי) אלישע לוי לשחקניו באימון, לקראת המשחק מחר מול סכנין. המאמן לא תרגל הרכב, אבל אייל גולסה שחזר מהנבחרת יפתח על הספסל.

איציק כהן וסארי פלאח אמורים לפתוח כבלמים, בניסיון אחרון לעבוד על התיאום בניהם לפני המשחק המסקרן מול גנק ביום רביעי. על פי המסתמן, מלבד דוידוביץ' ישלימו את חוליית ההגנה אייל משומר וטאלב טואטחה. בקישור אמורים לפתוח סיידו יאיא וגוסטבו בוקולי. ויאם עמאשה יפתח, כשגם עידן ורד, חן עזריאל ומוחמד גדיר אמורים לפתוח. לאדימיר דוואלישווילי יקבל מנוחה ולא יהיה בסגל, בו לא יהיה כלול גם הרכש החדש תמיר כהן. אלון תורג'מן, מנגד, צפוי לערוך הופעת בכורה. יניב קטן ממשיך להגביר את קצב האימונים, אבל לא ישחק.

אתמול אישרו בחיפה כי חן עזרא לא יעבור העונה לשורות הירוקים, כפי שהיה ברור מלכתחילה, אך הצדדים עדיין מנהלים משא ומתן בנוגע לקבלת זכות ראשונים על השחקן. חיפה ביקשה לקבל אופציית רכישה על השחקן בתום העונה. לגבי עסקת ישראל זגורי, שום דבר אינו סגור כרגע. אם הוא לא יחתום במכבי נתניה, הוא ישחק כנראה בבני יהודה, שפנתה אליו לפני מספר שבועות. חיפה הבהירה לקשר ביממה האחרונה כי אם לא ירצה לעזוב, לא מן הנמנע שיישאר בסגל. זגורי שוקל את העניין אם כי בשלב זה, בגלל שאלישע לוי לא בונה עליו, הוא מעדיף לעזוב.

אתמול הסתיימה מכירת הכרטיסים למנויים, והחל מהיום נמכרים הכרטיסים לכלל הציבור. עד כה נמכרו עשרת אלפים כרטיסים, ובחיפה מקווים שעד המשחק ביום רביעי יימכרו 30 אלף כרטיסים. כזכור, חיפה הוציאה למכירה 32 אלף כרטיסים. מהקבוצה נמסר: "קצב המכירה משביע רצון, מצפים שעד המשחק יימכרו רוב הכרטיסים".

לאחר הניצחון בשבוע שעבר על עירוני קרית שמונה בבני סכנין רוצים מחר להבטיח את ההעפלה לשלב הבא בגביע הטוטו והקבוצה תעלה בהרכבה החזק ביותר. הבלם פיטר אמבמבה ישוב למרכז ההגנה לאחר שריצה את עונש ההרחקה בעקבות הכרטיס האדום שספג במשחק מול הפועל חיפה. בנוסף אליו, יעלה לראשונה במשחק רשמי המגן הימני עודד אלקיים ושינוי זה יביא לכך שעלא אבו סאלח יחזור למרכז ההגנה ועידן ויצמן ירד לספסל. בניגוד לאלקיים, אורי שטרית שחתם השבוע בסכנין לעונה לא יהיה בסגל למשחק מכיוון שעדיין לא עבר בבקרה התקציבית. היו"ר שאהר חלאיילה אמר לקראת המשחק: "כל משחק שיכול להכניס כסף לקופה של הקבוצה הוא חשוב מאוד לנו. מול האלופה זה אף פעם לא קל ויש להם גם העונה קבוצה מצוינת. אני מאמין מאוד בשחקנים שלנו ואני מקווה שמחר הם יעשו את העבודה ויחזרו עם נקודות מהמשחק".

20:30, 5+ לייב, אצטדיון קרית אליעזר. שופט: אלון יפת

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה

שבוע לפני פתיחת הליגה תארח מחר עירוני קרית שמונה את הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו. מעבר לניסוי הכלים האחרון של רן בן שמעון לפני הליגה יהיה זה זמן טוב למאמן ללמוד את הקבוצה אצלה הוא יתארח במחזור הראשון של הליגה. במחזור הקודם הפסידה אמנם קרית שמונה לסכנין, אך ניצחון מחר יעלה את ק"ש לרבע גמר גביע הטוטו. לכן מתכנן בן שמעון לפתוח במערך התקפי במיוחד עם שמעון אבוחצירא, יובל אבידור וברק בדש. בהגנה עשוי סאלח חסארמה לקבל את הקרדיט במקומו של שיר צדק.

לאחר שתי תוצאות תיקו תנסה מחר הפועל חיפה לחזור מקרית שמונה עם ניצחון ראשון בגביע הטוטו שיבטיח לה ההעפלה לשלב הבא של המפעל. האדומים מהכרמל יציגו מחר את הרכש החדש של הקבוצה, הסרבי סטפן דנקוביץ'. בקבוצה מאוד מקווים כי החלוץ הצעיר יביא שדרוג להתקפה וצופים לשחקן עתיד מזהיר בארץ. אמנם לרשותו של ניצן שירזי אין זרים בסגל, אך מחר יקבל החלוץ הברזילאי הנבחן דוס סנטוס דקות, במטרה לנסות ולהרשים אתה המאמן. אמיר אבו ניל שהחרים השבוע את אחד האימונים והתנצל על כך אתמול, לא יהיה בסגל (במקומו יעלה דנקוביץ'). שאר ההרכב אמור להיות זהה לזה שפתח בדרבי בשבוע שעבר. במועדון מקווים עד לאמצע השבוע הבא לסיים את המשאים ומתנים עם איימוס קולי הליברי ואלירן ג'ורג מגנה הימני של מכבי תל אביב כך שהשניים כבר יוכלו להיכלל בסגל למחזור הפתיחה בליגת העל.

19:30, איצטדיון קרית שמונה. שופט: איתן שמואלביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully