וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן איחר, יעמוד לוועדת משמעת

12.8.2011 / 10:45

בבית”ר ירושלים חיפשו את הקשר שלא הגיע, כשההערכה היא שהוא לא התעורר בזמן. מויאל עשוי להחמיץ את המחזור הראשון

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) אימון, אבל באופן מפתיע מאוד מי שלא התייצב אליו הוא הקשר סטיבן כהן. בבית"ר ניסו להשיג את כהן אך ללא הצלחה, כשהשחקן לא השיב לטלפונים אליו במשך למעלה משעה. במועדון מעריכים כי השחקן נרדם ולא התעורר, וזו גם הסיבה שלא הצליחו להשיג אותו.

בסופו של דבר כהן הגיע באיחור ובמועדון מסרו כי "הוא איחר עקב בעיות אישיות". למרות הדברים, הוא יעמוד לוועדת משמעת של המועדון ויצטרך לספק הסברים לאיחור. כהן צפוי בכל מקרה לפתוח בהרכב הקבוצה במשחק גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ביום ראשון.

קובי מויאל, שנפצע אתמול באימון סובל ממתיחה ברצועות הקרסול וצפוי להיעדר כ-10 ימים וייתכן אף שיפסיד את משחק פתיחת העונה בווסרמיל נגד הפועל באר שבע. בקבוצה דיברו על כך היום שאלו המקרים שחוששים מהם בעיקר בקבוצה, וציינו: "הסגל קצר מאוד וכל שחקן משמעותי שיהיה חסר, יחליש משמעותית את הקבוצה ונתקשה להתמודד עימו, חייבים לצרף מספר שחקנים שיהיו אופציות בכל עמדה כי אחרת נתקשה להתמודד".

מי שצפוי להיבחן באותו משחק נגד באר שבע הוא מיגל פורטיז'ו הארגנטיאי שנחת ביום חמישי למבחנים, וייתכן שאף גם דוד גמיזארדשווילי הגיאורגי שצפוי לנחות במוצאי שבת. בית"ר נראתה רע בשני המשחקים הראשונים בגביע הטוטו וחייבת נצחון בכדי להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לשלב הבא.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully