וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תמיר כהן התנצל בפני האוהדים

11.8.2011 / 20:05

קשר הרכש החדש של הקבוצה יזם פגישה עם ראשי הקופים הירוקים: "מצטער שפגעתי בכם ובכבודכם, מקווה לעזור לקבוצה"

תמיר כהן יזם היום (חמישי) פגישה עם ראשי ארגון הקופים הירוקים והתנצל בפניהם על התבטאויות שלו נגד מכבי חיפה מהימים בהם שיחק במכבי תל אביב. הקשר אף הקליט את ההתנצלות שפורסמה באתר הארגון ובה מסר: "אני מצטער שפגעתי בכם ובכבודכם. אני מקווה שתקבלו את התנצלותי ותקבלו אותי באהבה בקרית אליעזר.

"אני מקווה לעזור ולתרום לקבוצה, ומקווה שנגיע להישגים ביחד. אני מאחל לנו עונה טובה ושמחה, ובעזרת השם גם העפלה לליגת האלופות. אני רוצה לציין שהתקופה שלי במכבי תל אביב הייתה ונגמרה, אין לי קשר למועדון הזה. אני מאושר מההגעה שלי למכבי חיפה, מקווה לתרום ולשחק פה עוד שנים רבות. מקווה שתקבלו את זה, תודה".

בעניין אחר. הנשיא של הירוקים יעקב שחר, דיבר בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה: "כיוון שאנחנו קבוצת צמרת, שמצפים ממנה להישגים, אז אנחנו חייבים תמיד לדאוג, שיהיו לנו את השחקנים המתאימים בסגל, כדי שנוכל לחזור שוב ושוב על ההישגים שלנו. אני מתוח במהלך המשחק. חמש דקות לפני המשחק, אי אפשר לראות עלי שיש משחק חשוב ככל שיהיה, בזמן המשחק כולכם יודעים, המדיה מצלמת אותי עם העוויות פרצוף כאלה ואחרות, אולי אני אתחיל לדרוש כסף".

שחר הוסיף עוד על החוויה שלו במגרשים: "אני חי את המשחק, וזה מה שמושך אותי אל העניין הזה. כשאני אפסיק לחיות את המשחק אז לא יראו אותי באיצטדיון. זה גם מאפשר לי תוך כדי המשחק, לשחרר את אותם דברים שאחרים לוקחים איתם חזרה הביתה, ושלוקח להם שבוע שלם להשתחרר מ"למה הוא לא נתן גול, ולמה ההוא קיבל גול ולמה ההוא לא מסר. אצלי זה משתחרר דקות אחרי המשחק".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully