וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסא איגייבור: "אמרו לי לשנוא את הצבע הצהוב"

הקשר החדש כבר מתאקלם בקבוצתו החדשה: "שמח להיות כאן". אבוטבול סיכם לחמש שנים נוספות: "ידעתי שאשאר"

קובי אליהו

צפו באימון הבכורה של איגייבור

צילום: קובי אליהו
עריכה: אמיר קוטיגרו

לאוהדי הפועל תל אביב לא היה רגע של שקט בכל מה שקשור ליחסים המורכבים בין המועדון לשי אבוטבול, אבל דווקא היום (חמישי) שמעו האוהדים בשורה שתשמח אותם: שי אבוטבול נשאר. הקשר האחורי הוותיק של המועדון ניהל במשך כל הקיץ מגעים עם הנהלת הפועל תל אביב כשביקש שדרוג בשכרו, ובסופו של דבר הצדדים הגיעו לסיכום שמשאיר אותו במתחם חודורוב.

כזכור, ניהל אבוטבול מגעים במשך כל הקיץ האחרון עם הנהלת האדומים בראשות אלי טביב ודורון אוסידון, אך כעת הסתיימה הסוגיה הארוכה בהכרזה משותפת יחד עם דורון אוסידון, יושב ראש הקבוצה, במסיבת עיתונאים שנערכה היום. השיא היה במשחק החוץ של המועדון בליכטנשטיין, כאשר מנהל הקבוצה מורדי דדון מסר הודעה שגויה לקשר שהוא רשאי לחפש קבוצות אחרות. שעות לאחר מכן נפגש אוסידון עם אבוטבול והשניים חידשו את המשא ומתן, שהסתיים רק היום בשעות הצהריים.

דורון אוסידון אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "שי הוא סמל גדול מאוד של המועדון ואנחנו מאוד מעריכים אותו, אנחנו והאוהדים. כל הסיטואציה שהייתה כאן בתקופה האחרונה נבעה מהבטחות שניתנו לשי ללא עדכונו של אלי טביב. ישבתי עם שי היום והצענו לו חוזה עד הפרישה. אנחנו רואים את שי אבוטבול כדמות שתמשיך במועדון גם בעתיד. לרגע לא היה ספק, לא לי, לא לשי ולא לאלי טביב, ששי אבוטבול לא יהיה בהפועל תל אביב. שי הוא מנהיג בחדר ההלבשה ועל המגרש".

שי אבוטבול עצמו אמר בחיוך: "אני רוצה להסתכל קדימה, אבל לא לשכוח את מה שהיה. אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה, המאמן וכמובן אלי טביב על התקופה האחרונה שעברנו. מצד שני, אני רוצה להודות גם לקהל על התמיכה שהביע בי לאורך כל הדרך. אני שמח שהפרשה מאחוריי ואני יכול להמשיך. אני רוצה להגיד תודה לדרור קשטן על המאמצים מאחורי הקלעים. מדובר בחוזה לחמש שנים, אבל אני מאמין שגם אסיים פה את הקריירה".

על העונה הצפויה אמר הקשר: "אני חושב כרגע על הפועל תל אביב ורוצה לעשות עונה טובה. כל שחקן שהגיע אלינו התקבל באהבה ויתרום את חלקו. יש לנו עוד הרבה דברים לעבוד עליהם ולהשתפר. מה שהיה איתי לא היה נעים, אבל אני מעדיף להסתכל קדימה. לא חשבתי לרגע שלא אשאר פה. ידעתי שאשאר אדום".

מאור בוזגלו סיכם עקרונית בהפועל תל אביב

איגייבור: "שמח להיות כאן"

הקבוצה עצמה ערכה הערב אימון פתוח, כאשר גולת הכותרת היתה קשר הרכש החדש נוסא איגייבור, שהתאמן לראשונה עם חבריו. "אנסה לתת את המקסימום, אני יודע שאנחנו יכולים לנצח", אמר הקשר הניגרי הצעיר. "שמעתי הרבה על הפועל תל אביב כי כמו שכבר אמרתי, יש לי חבר שהוא כמו אח, וינסט אניימה, שסיפר לי על הקבוצה. לא שמחתי שלקחו שלושה ימים עד שחתמתי באופן רשמי כי רציתי להתחיל עם הקבוצה בזמן, אבל אני שמח שהכל הסתיים ואני מוכן לשחק כדורגל".

איגייבור עדיין לא יודע האם ישותף ביום שבת מול בני יהודה במסגרת גביע הטוטו, אך הוא מוכן להכל. "זה תלוי במאמן, אבל אם הוא יחליט לתת לי לשחק, אני כשיר ומוכן לכך. האוהדים וכל האנשים עשו לי קבלת פנים חמה ואני שמח להיות כאן. אמרו לי 'פאק מכבי', שאני צריך לשנוא את הצבע הצהוב".

שחקן רכש נוסף שכבר החל להתאמן עם האדומים בימים האחרונים הוא איאד חוטבא, שהגיע מהפועל פתח תקוה ונשמע נלהב גם כן. "אני שמח מאוד להגיע למועדון הכי טוב בארץ", אמר המגן הצעיר. "כל הזמן חלמתי להגיע לקבוצה גדולה בארץ והנה זה קרה. אני יודע שיש לי קרב מאוד קשה על מקום בהרכב, ואני חייב להוכיח את עצמי כדי אולי להיכנס להרכב".

מנהל הקבוצה מורדי דדון עזב ובמקומו מונה ארז הורוביץ'.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully