וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: סטולר סיכם, אסוס למבחנים

11.8.2011 / 14:43

בקבוצה אישרו שהצרפתי מועמד. הקשר שווייצרי ימשיך לעונה נוספת. אם רומולו לא יגיע, ינסו לצרף את לזר פופוביץ'

הפועל פתח תקוה זימנה היום (חמישי) את הקשר ג'ונתן אסוס לאימוני הקבוצה. השחקן ששיחק בעונה שעברה במועדון ועזב בחודש ינואר אחרי שהסתכסך עם יובל נעים יגיע למבחנים למשך מספר ימים, כשלאחר מכן יקבל גילי לנדאו החלטה לגביו. במועדון אישרו את הידיעה.

אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה 1:0 בגביע הטוטו אמש בפתח תקוה מחפשים רכש. אתמול, כזכור, אושרה הגעתו למבחנים של שחקן ברצלונה B, החלוץ הניגרי אלביס אוניימה (24, 1.78). השחקן שיחק בעונה החולפת ברקראטיבו, אליה הושאל מהקבוצה. "אם הוא לבש את המדים של ברצלונה, בכל מסגרת שהיא, בטוח שיש לו הרבה ברגליים", סברו אתמול במועדון.

החלוץ הברזילאי רומולו ששיחק בבית"ר ירושלים והמגן ליאור ראובן מועמדים לקבוצה ועשויים לחתום בקרוב, בכפוף למשא ומתן עימם. רומולו דרש אתמול סכומים גבוהים ובמועדון מקווים שיוכלו לסכם עימו עד השבוע הבא. אם לא יושג עמו סיכום, תפנה הקבוצה לחלוץ לזר פופוביץ', 28, אשר משחק מאז 2009 בז'לייזניצאר והיה מועמד להפועל פתח תקוה לפני כשנתיים.

לגבי ראובן, אתמול נעשתה פניה רשמית למגן, אבל המפרקים נמצאים בחו"ל עד יום ראשון והאישור הסופי של המהלכים תלוי בהם. שחקן נוסף שהוצע הוא חלוץ נבחרת סנגל, דמבה טורה, ולנדאו יחליט האם לזמנו למבחנים. גם הבלם אסף בן מוחה אמור לחתום.

המנכ"ל אפי צפריר שוחח עם גיא צרפתי, יגאל אנטבי, אייל שן, דניאל אדו ופביאן סטולר והודיע להם כי הוא מעוניין שיישארו בקבוצה בעונה הבאה. הקשר לורן בן ארי קיבל הודעה שהקבוצה תממש את האופציה עליו. עם הארבעה הראשונים קיימים הבנות, אם כי החוזה הרשמי אמור להיחתם רק לאחר הפגישה עם המפרקים, השוהים בחו"ל. לגבי סטולר, לשחקן הייתה אופציה להשתחרר מההסכם ב-15 ביולי, אם הקבוצה לא תתכנס תחת הנהלה חדשה ותישאר סופית בליגה. אתמול נערכה שיחה עם השחקן במטרה להשאירו וייתכן שבמהלך היום תיערך פגישה בנושא. השוער שניר דורי יישאר בקבוצה ויתחרה עם אוסטין אג'ידה על אפודת השוער הראשון.

במועדון ישנה שביעות רצון גדולה מהחלוץ אפרים בוגלה, שבעונה הקרובה אמור לפרוץ אצל לנדאו. "הוא אחד החלוצים המהירים בכדורגל הישראלי", נאמר עליו. למרות ההספד במשחק הדרבי, לנדאו יצא מעודד ואמר אתמול לשחקנים: "אל תדאגו, אנחנו טובים. בשבוע הבא תגיע תגבורת. מעכשיו אנחנו מתכוננים לרמת השרון". המנכ"ל אפי צפריר קיבל הודעה כי המשחק הדחוי נגד מכבי נתניה נקבע ליום שלישי הקרוב. המשמעות: פתח תקוה תשחק שלושה משחקים בשבוע, שניים בגביע הטוטו ואחד בליגה.

עדכון ראשון: 11:59

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully